asad Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Her er saken: Jeg har klipt ut hode til en kompis, fra et bilde. Nå vil jeg overføre dette bildet til Premiere, slik at det vises på skjermen ( uten kanter, bare området jeg klipte ut ) inne i videoen som spilles av. Har rota litt med Alfa channel , men det funka ikke. Hvordan får jeg til dette? takker på forhånd
Torbjørn T. Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Korleis har du lagra biletet? Er det lagra som ei .psd-fil med transparent bakgrunn, trur eg ikkje du treng gjere anna enn å importere fila (File-->Import/Ctrl+I), for so å dra det til tidslinja, i eit videospor over videoklippet ditt. Har du Premiere Pro vil du få spørsmål om å opne som Sequence eller Footage. Når du berre har eitt layer, kan du truleg opne som Footage. (Om du opner som Sequence vil du få ein ny sekvens (tidslinje) der kvart layer ligg på kvart sitt videospor.) Om det ikkje fungerer, farg alt anna enn hovudet blått, lagre biletet (same kva format), importer, dra ned på tidslinja, legg til effekten Chroma Key (i PPro) og vel blå som farge frå kontrollane til effekten i Effect Controls. Har du Premiere 6.x finst ikkje den effekten. Då bruker du Transparence Settings i staden. Merk klippet og trykk Ctrl + G. Hugser ikkje akkurat korleis ein bruker det, men det finst kanskje ein Chroma/Color Key i dropdown-menyen der. Farge vel du med dråpeteljarane oppe til høgre i vindauget om eg ikkje hugser heilt feil (lenge sida eg har brukt det...).
asad Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Skrevet 12. januar 2006 Korleis har du lagra biletet? Er det lagra som ei .psd-fil med transparent bakgrunn, trur eg ikkje du treng gjere anna enn å importere fila (File-->Import/Ctrl+I), for so å dra det til tidslinja, i eit videospor over videoklippet ditt. Har du Premiere Pro vil du få spørsmål om å opne som Sequence eller Footage. Når du berre har eitt layer, kan du truleg opne som Footage. (Om du opner som Sequence vil du få ein ny sekvens (tidslinje) der kvart layer ligg på kvart sitt videospor.) Om det ikkje fungerer, farg alt anna enn hovudet blått, lagre biletet (same kva format), importer, dra ned på tidslinja, legg til effekten Chroma Key (i PPro) og vel blå som farge frå kontrollane til effekten i Effect Controls. Har du Premiere 6.x finst ikkje den effekten. Då bruker du Transparence Settings i staden. Merk klippet og trykk Ctrl + G. Hugser ikkje akkurat korleis ein bruker det, men det finst kanskje ein Chroma/Color Key i dropdown-menyen der. Farge vel du med dråpeteljarane oppe til høgre i vindauget om eg ikkje hugser heilt feil (lenge sida eg har brukt det...). 5429057[/snapback] Jeg har ikke lagra det som noenting ennå, skal gjøre som du sier, men, jeg finner ikke noe option med "transparent bakgrunn". Hvor ligger den hen? Tusen takk for et utfyllende inlegg
Torbjørn T. Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Om layeret er heilt tomt, med unnatak av hovudet, er bakgrunnen transparent (=gjennomsiktig). Men hugs dette vert berre med til Premiere Pro om du lagrer det som .psd (trur eg iallfall). (Når du lager eit nytt PSD-dokument kan du velge om du vil ha transparent bakgrunn, kvit bakgrunn eller med fargen til bakgrunnsfargen.)
asad Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Skrevet 12. januar 2006 Om layeret er heilt tomt, med unnatak av hovudet, er bakgrunnen transparent (=gjennomsiktig). Men hugs dette vert berre med til Premiere Pro om du lagrer det som .psd (trur eg iallfall). (Når du lager eit nytt PSD-dokument kan du velge om du vil ha transparent bakgrunn, kvit bakgrunn eller med fargen til bakgrunnsfargen.) 5429292[/snapback] takker så mye. tukla litt fram og tibake og fikk det til
asad Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Skrevet 12. januar 2006 En ting til forresten, når jeg først har truffet en expert Når jeg klipper du diverse ting fra bilder, og limer inn i nytt tomt bilde ( file -> new ) så mister bilde sin farge, og blir svart hvitt. Hva kommer dette av?
Torbjørn T. Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det er Photoshop du bruker sant? I so fall: Truleg at det nye biletet er i Greyscale-modus. Når du oppretter det nye PSD-dokumentet kan du under Color Mode velge t.d. RGB og Grayscale. velg RGB...
asad Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Skrevet 12. januar 2006 Det er Photoshop du bruker sant? I so fall:Truleg at det nye biletet er i Greyscale-modus. Når du oppretter det nye PSD-dokumentet kan du under Color Mode velge t.d. RGB og Grayscale. velg RGB... 5429557[/snapback] Du hadde selfølgelig rett. takker så mye igjen. Jobber du mye med photoshop og premiere eller?
Torbjørn T. Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Eigentleg ikkje, har berre laga nokre småfilmar i PPro, og nokre cover og andre småting i PS. Men har lest/sett mange tutorials, og plukka opp mykje slik.
asad Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Skrevet 12. januar 2006 Eigentleg ikkje, har berre laga nokre småfilmar i PPro, og nokre cover og andre småting i PS. Men har lest/sett mange tutorials, og plukka opp mykje slik. 5429676[/snapback] Skjønner. Og nå har jeg også lært noe nyttig! Du vet tilfeldighvis ikke hvordan man copy/paste`er i Adobe Premiere Pro?Husker det gikk glatt i Premiere 6.5, men nå kommer det ikke opp noe meny når jeg høyreklikker... ?
Torbjørn T. Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Meiner du klipp på tidslinja? Det skal no vere ein meny for høgreklikking... Alternativ er Edit-->Copy/Paste om ein vil gjere det tungvint, eller Ctrl+C for å kopiere og Ctrl+V for å lime inn. Hugs at klippa alltid vert lagt på det sporet som er merka (har ein mørkare gråfarge der det står Video/Audio 1/2/3 osb.). Endret 12. januar 2006 av incanus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå