Gå til innhold

Skifte til annen server ? Er det mulig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en lvl 32 Dwarf Warrior, og har igrunnen litt lyst å skifte over til Stormreaver fra Burning Blade. I dag, er det 4-5-600 stk i kø, og dette tar seriøst lang tid.

Det er ikke bare et engangs tilfelle heller. Så, er det mulighet for å skifte til en annen server ? Uten å starte ny character altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kun bytte når de åpner for character migration, og da til en spesifikk server som blizzard velger ut. Dette har skjedd ofte for burning blade, så det er bare å smøre seg med tålmodighet :).

Skrevet
Håper da denne summen er i gull. Noe annet er idioti.. Ikke nok med at vi skal betale måndtlig beløp.. osv osv..

5422486[/snapback]

Summen er selvsagt i ekte penger, og imo er det en ganske smart ide, selvfølgelig er det bare rykter, men de må jo gjøre noe for at folk ikke skal migrere i hytt og pine da dette ville fucke opp server systemet og comunytiene totalt.

Skrevet

Det kan skje at den serveren du spiller på heldighvis bytter til den du vil til, forrige gang serverene var "overbooka" ^^. bytta en del servere på bytte dagen...

Skrevet

Tro meg, Stormreaver vil du ikke til. åpner migration fra både stormreaver og fra burningblade 20 januar. flere guilder på stormreaver skal bytte server inklusiv min server, grunnen til dette er at det tar fra 20 - 30 min for serveren å "finne" igjen charen din og serveren har kræsja/ blitt tatt ned nesten hver kveld den siste uka.

Skrevet
jaja flytte til burning blade er lurt :o

5424252[/snapback]

Hvis du leser posten riktig så skal han flytte fra burning blade og ikke til.

men som du leser i posten min ovenfor så er ikke det heler noe sjakktrekk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...