Bimmelom Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hei. Jeg har en lvl 32 Dwarf Warrior, og har igrunnen litt lyst å skifte over til Stormreaver fra Burning Blade. I dag, er det 4-5-600 stk i kø, og dette tar seriøst lang tid. Det er ikke bare et engangs tilfelle heller. Så, er det mulighet for å skifte til en annen server ? Uten å starte ny character altså.
Sponis Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Nei, men det går rykter at de vill gjøre dette mulig mot en liten sum en gang,
neb Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Håper da denne summen er i gull. Noe annet er idioti.. Ikke nok med at vi skal betale måndtlig beløp.. osv osv..
Alastor Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Du kan kun bytte når de åpner for character migration, og da til en spesifikk server som blizzard velger ut. Dette har skjedd ofte for burning blade, så det er bare å smøre seg med tålmodighet .
Sponis Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Håper da denne summen er i gull. Noe annet er idioti.. Ikke nok med at vi skal betale måndtlig beløp.. osv osv.. 5422486[/snapback] Summen er selvsagt i ekte penger, og imo er det en ganske smart ide, selvfølgelig er det bare rykter, men de må jo gjøre noe for at folk ikke skal migrere i hytt og pine da dette ville fucke opp server systemet og comunytiene totalt.
RogerWilco Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 I SWG kunne vi flytte chars fra hvilken server til hvilken vi ville. Men det kostet også ekte penger.
AT1S Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det kan skje at den serveren du spiller på heldighvis bytter til den du vil til, forrige gang serverene var "overbooka" ^^. bytta en del servere på bytte dagen...
celebos Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Tro meg, Stormreaver vil du ikke til. åpner migration fra både stormreaver og fra burningblade 20 januar. flere guilder på stormreaver skal bytte server inklusiv min server, grunnen til dette er at det tar fra 20 - 30 min for serveren å "finne" igjen charen din og serveren har kræsja/ blitt tatt ned nesten hver kveld den siste uka.
MyBigMouth Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Trollbane da kanskje? Den kan jeg anbefale.
celebos Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 jaja flytte til burning blade er lurt :o 5424252[/snapback] Hvis du leser posten riktig så skal han flytte fra burning blade og ikke til. men som du leser i posten min ovenfor så er ikke det heler noe sjakktrekk
DoNotWant Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det er ny migration Burning Blade->Trollbane den 20. og 21. januar, så du trenger ikke vente så lenge .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå