Gå til innhold

BF2: Euro Force og BF2: Armored Fury og patch list

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet
Synes EA begynner å melke oss litt for penger nå jeg. Først kommer en middels stor expansion pack, special forces, og nå skal de kommer med 2 bittesmå expansion packs til 6 pund per stykk. 3 baner og nye våpen er ikke akkurat stor forskjell...

5422442[/snapback]

Les litt nøyere: Den koster 6 pund i england men 10 i resten av europa (hvis jeg husker riktig nå da).

5427427[/snapback]

Hvor står det? Sikker på at det ikke er euro da? Men det blir vel fortsatt mer penger...

5427506[/snapback]

Beklager! Kom på det nå som du sier det. Noen som poengterte det til meg tidligere på dagen... Tror det er litt dyrerere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjæra nånn da, £6 er da vitterlig ikke mye penger, folkens! Under 100 norske kroner.. Skjønner prinsippet deres, men det er jo ikkke om å gjøre å klage mest da... Eller?

Skrevet
Hva menes egentlig med:

- Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced.

Betyr det at den har blitt nerfet enda mer? :D

5421741[/snapback]

Det betyr vel at alle noobtubere nå faktisk må begynne å sikte. Jeg sier ikke at de må sikte bedre, jeg sier at de må begynne å sikte! :tease:

Skrevet
Hva menes egentlig med:

- Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced.

Betyr det at den har blitt nerfet enda mer? :D

5421741[/snapback]

Det betyr vel at alle noobtubere nå faktisk må begynne å sikte. Jeg sier ikke at de må sikte bedre, jeg sier at de må begynne å sikte! :tease:

5431640[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor de innfører dette sammen med en minstetid før den sprenger. Den er da vitterlig ikke for sterk, bare det at den brukes på 2m avstand.

Skrevet

^^

De har vel oppdaget at veldig mange velger å være assault (med granatkaster), spesielt på de urbane kartene, mens ideelt sett burde det vært jevnt fordelt. Dette er nok et forsøk på å balansere klassene ytterligere.

Skrevet

det ersååå jævlig bra at de nerfer noobtoob!

har sett meg nødt til å begynne å bruke det selv på enkelte maps, rett og slett for å være "konkurransedyktig" :thumbdown: blir gøy å kunne eie alle idiotene på "fair play" måte igjen .P

Skrevet

Jeg leste i et intervju at de også skal legge inn resten av gradene, 10 stk... helt opp til general. Så da spørs det hvem som kommer dit først. Tipper du må ha 2.500.000 poeng for å nå helt opp. Det skulle holde de ivrigste opptatt de neste 5 åra :D

Skrevet (endret)

Nye våpen:

7 New Weapons

HK53A3

Famas *

SA80 L85A2

SA80 L85A2 with UGL (AG-36)

HK21

Benelli M4

P90

L96A1

*Famas er hor våpen nr1 på spill. :p Husker når jeg spillte Fire-Arms så var det liksom det vi whina over. "FRENCH NOOB PUSSY GUN! OMGZ"

24475_1.jpg

Ser ut som China MG, Sniper og Special Forces.

Ifølge http://world.guns.ru/assault/as21-e.htm så skyter det 900-1000 skudd i minuttet. :p Det er fort.

Endret av xantir`
Skrevet (endret)

HK21 :love: !

fa_mg_hk21_1.jpg

Skulle likt å se ett spill med en sånnen med kikkertsikte på...men det blir vel så imba at ingen utviklere vil ta i det med en 10 meters pinne engang...

H&K 21E - 7.62x51mm NATO - Germany - 800 RPM - Introduced in 1961, the HK21 uses the same reliable operating principle as the G3 rifle. Because of its heavy free-floating barrel and the use of thicker receiver stampings than the standard G3, the HK21 can deliver semi-automatic sniper rifle-like accuracy when needed while still retaining all of the flexibility of a belt-fed machine gun.

men hvorfor legge til SA80 når den allerede finnes for Medics som unlock?...

Endret av MrLee
Skrevet
Nye våpen:

7 New Weapons

HK53A3

Famas *

SA80 L85A2

SA80 L85A2 with UGL (AG-36)

HK21

Benelli M4

P90 

L96A1

*Famas er hor våpen nr1 på spill. :p Husker når jeg spillte Fire-Arms så var det liksom det vi whina over. "FRENCH NOOB PUSSY GUN! OMGZ"

5434167[/snapback]

Prøvd CS? Der er famas det største drittvåpenet.

Er ikke helt glad i l85 eller hk53, men l96, p90 og hk21 blir nok gode.

Skrevet

FAMAS er da ikke så ille, det som er ille er at det er så få nye kjøretøy i Euroforce. Hadde vært enda mer villig til å betale om det også hadde vært APC, transportheli, evt.den andre typen fly (Vet noen om Eurofighter blir jager eller jagerbomber?) osv osv.

Skrevet

Eurofighter er vel i virkeligheten et multibruksfly, omtrent som F-16, så det blir vel i klasse med J-10 i spillet.

Skulle forøvrig ikke forundre meg om de bare har kopiert J-10 og satt på nytt skin utenpå, de er ikke veldig forkskellige fra hverandre (flyentusiaster vil kanskje hevde det motsatte)

Skrevet
Eurofighter er vel i virkeligheten et multibruksfly, omtrent som F-16, så det blir vel i klasse med J-10 i spillet.

Skulle forøvrig ikke forundre meg om de bare har kopiert J-10 og satt på nytt skin utenpå, de er ikke veldig forkskellige fra hverandre (flyentusiaster vil kanskje hevde det motsatte)

5437783[/snapback]

Kanskje det. I så fall blir det klassifisert som Jager :)

Skrevet (endret)
FAMAS er da ikke så ille, det som er ille er at det er så få nye kjøretøy i Euroforce. Hadde vært enda mer villig til å betale om det også hadde vært APC, transportheli, evt.den andre typen fly (Vet noen om Eurofighter blir jager eller jagerbomber?) osv osv.

5437269[/snapback]

Så lenge de har Leo2 så er jeg fornøyd :dribble:

Antar at de vil bruke blackhawks som transport heli, linebacker som AA og andre amerikanske kjøretøy ellers. Men jeg skulle likt å se lynx transport heli, CV90, Beltevogn, o.s.v.. :thumbup:

DICE er jo svenske, så CV90 burde de jo tatt med!

Endret av MrLee
Skrevet

5437269[/snapback]

sålenge de har Leo2 så er jeg fornøyd :dribble:

5438147[/snapback]

Det er vel forsåvidt jeg også :dribble: :dribble:

Skrevet (endret)

mulig dumt spm men når får man kjøpt det? og må du ha sf for å ha det?

Noen som vet ossn det vil funke? kan de som ikke har booster packen spille med de som har den? Hvordan blir det ingame da ? "you cannot enter the leo2 cause you have not the key!" ? :p

Endret av r0zie
Skrevet

Tror ikke man kan bruke våpen fra boost'erne i vanilla, og man trenger ikke SF.

Heldigvis, har fått nok av F2000, selv om jeg selv har unlocket den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...