embark Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hei, jeg har en gangske stor RAR-fil liggende på PC'en. Den er delt opp i flere små RAR-filer. Og når jeg prøver å unzippe den, går den til ca. 70% og så kommer den første feilmeldingen: file is corrupt. Jeg trykker 'ok' og den fortsetter til ca. 90%. Så kommer samme feilmeldingen igjen. Går det an å fikse? Hvis ja, kan noen hjelpe meg? Ganske (les: veldig) viktig. Takk.
embark Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Takk for det, men desverre finner jeg bare demo-versjonen, og der kan man ikke reparere de korrupte filene.
FraXinuS Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Prøv å velge at winrar skal beholde ødelagte filer når du ekstrakterer. Mulig de virker likevel.
embark Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 (endret) Prøv å velge at winrar skal beholde ødelagte filer når du ekstrakterer. Mulig de virker likevel. 5420655[/snapback] Takk for tipset, skal prøve det. Er ikke så pro med WinRAR. EDIT: Tusen takk, det virket. Endret 11. januar 2006 av Ferr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå