Filla Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Har i dag Win XP innstallert på en WD 250 GB SATA disk, delt opp i 2 partisjoner. Har nå handla en 150 GB Raptor, og ønsker da å få XP innstallert på denne i stedet. Ved å koble Raptoren opp og kjøre XP innstall, vil jeg da få muligheten til dette? Jeg ønsker IKKE å ende opp med 2 XP innstallasjoner, og kan gjerne formatere begge partisjonene på den "gamle" disken.
Søppelsveitt Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Med tungen rett i munnen og endring av bootdisk, skulle vel dette gå greit....gjorde det for noen dager siden.
MindTooth Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det lønner seg å ta backup av de filene du ha ifra den gamle XP installasjonen og formatere den. Deretter installerer XP du på Raptoren uten at du koblet til Samsungen. Rebooter etter av XP kjører fint på Raptoren, og bruker Samsungen som en fil disk. Beklager hvis posten ble rotete. Bare å spørre.
Filla Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 m.a.o kobler jeg bare fra den gamle disken, booter med bare raptoren + XP cd'n og innstallerer. Kobler deretter til den gamle OS disken og formaterer denne ? (jeg har tatt backup av de filene jeg trenger).
MindTooth Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 m.a.o kobler jeg bare fra den gamle disken, booter med bare raptoren + XP cd'n og innstallerer. Kobler deretter til den gamle OS disken og formaterer denne ? (jeg har tatt backup av de filene jeg trenger). 5420303[/snapback] Anbefaler deg å bare boote med Raptoren da du hindrer problemer rette ved konflikt (ikke at det vil skje, men for å være på den rette siden).
kvase Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 du skal endre de små svits koblingen bak på HD raptor til master og samsung til slave da skal du i teorien få mulighet til formatering og partisjonering under instalasjon av windows.
Filla Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Bruker man slave-master oppsettet på SATA disker da ?
kvase Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Bruker man slave-master oppsettet på SATA disker da ? 5420333[/snapback] ta en tit her https://prisguiden.no/vis_produkt.p...669&view=images
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå