PCen Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hei, kanskje noe off topic, men ikke sikker på hvor det eventuelt skulle vært postet. Jeg har en Poll på min hjemmeside, der man kan stemme 1 gang i døgnet (tror det er en type IP registrering. Men skjønner at noen har funnet ut en måte å lure systemet på, og stemmer mye oftere, hvordan gjøres det? og er det noe som kan gjøres for å stoppe det?? Takk for innspill og hjelp
MC2 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 1. Tror denne passer bedre i PHP forumet fordi pollen din er nok skrevet i PHP (eller noe annet server side språk for den del) 2. Tviler på at det er ip registrering, tror nok at det setter en cookie når du stemmer. 3. Du kan “bypass” dette systemet (om det setter en cookie som varer i 24 timer) ved å slette cookie-n.
PCen Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Skrevet 12. januar 2006 hvordan sletter jeg cookies?? har gjort det før, men husker ikke rett og slett
MC2 Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 I firefox: Edit → Preferences → Privacy → Cookies → Clear Da sletter du alle For å slette en cookie: Edit → Preferences → Privacy → Cookies → View Cookies → høyre klikk og slett den markerte.
travis_g Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Å slette cookien på din pc løser ikke problemet. Brukeren av pollen, kan fortsatt stemme på pollen, slette cookien og steme på nytt.
Sycosis Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Å slette cookien på din pc løser ikke problemet.Brukeren av pollen, kan fortsatt stemme på pollen, slette cookien og steme på nytt. 5439012[/snapback] Han vet nok det, men han vil vite hvordan man bypasser det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå