Gå til innhold

bygge PC selv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet, snakker av egen erfaring her, så har du fulle rettigheter på hardware. Dvs. dersom det oppstår en uforskyldt feil på en hardware enhetså kan denne sendes tilbake og en ny skal bli tilsendt deg. Dette skjedde meg en gang og alt ordnet seg :thumbup:

Skrevet

Handler du fra butikker med god service, så er det ingen problemer med å sende tilbake defekte produkter. Jeg anbefaler komplett, psdata og netshop. (det er flere gode)

Skrevet

Ikke på garanti/reklamasjon nei. Det er ditt ansvar å påse at du bestiller riktig. Men dersom du bestiller på nettet så har du 14 dagers ubetinget angrerett, så det ordner seg alikevel. :)

Skrevet (endret)

Du får ikke garanti på f.eks en harddisk siden psu leverte for mye strøm, men du kan kreve ny harddisk + psu av opsu leverandøren. Er selfølgelig alt for mangen som bare klager på harddisk og for ny, faktisk noen som ødelegger ting bevisst, og krever ny...

Endret av haakie
Skrevet

Bygger du PC`en selv har du vanlig garanti og reklamasjonsrett, ikke noe ekstraordinært som man ofte får med PC pakker.

Men en PC som er eldre enn 3år har så lav verdi at det nesten ikke er verdt å reklamere på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...