Gå til innhold

Meninger om SE W550i?


Anbefalte innlegg

Hei!

Skal få meg mobil om en måned og har forelsket meg i SE W550i :love: ! Er det noen som vet om flere omtaler om denne enn på Din Side, Amobil og mobilen? Noen som har erfaringer!? Når kom den på markedet? Annen info!

Trur jeg endre på denne men ønsker flest mulig omtaler og erfaringer for å se om folk som hhar hatt den har den fortsatt og hva de synes osv.!

Takker for ALLE svar! :thumbup:

PS: Kan hende det blir SE W600i men den eneste forskjellen er at W600i har EDGE, som er i og forseg en fordel;)

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Skal få meg mobil om en måned og har forelsket meg i SE W550i :love: ! Er det noen som vet om flere omtaler om denne enn på Din Side, Amobil og mobilen? Noen som har erfaringer!? Når kom den på markedet? Annen info!

Trur jeg endre på denne men ønsker flest mulig omtaler og erfaringer for å se om folk som hhar hatt den har den fortsatt og hva de synes osv.!

Takker for ALLE svar! :thumbup:

PS: Kan hende det blir SE W600i men den eneste forskjellen er at W600i har EDGE, som er i og forseg en fordel;)

5416427[/snapback]

 

Kan trygt anbefale denne tlf. Kjøpte meg en før jul å er veldig fornøyd. Riktignok er det bare innebygd minne, men klarer seg mer en bra nok til mitt bruk.

Veldig god lyd i den, mest brukervennelige tlf jeg har hatt noen gang, bra skerm er det også. Kameraet kunne vært litt bedre i mørke.

Lenke til kommentar

Enig med GlennTL, dette er en veldig god telefon. Lyden er bra, knappene er gode, snurrefunksjonen (dekselet) er god, skjermen er topp, osv osv. I det hele tatt en god telefon!

 

Om man velger W550i eller W600i spiller jo egentlig ingen rolle med mindre man trenger EDGE eller GSM850-båndet. Ellers ville jeg valgt den billigste.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Har selv W550.. Er fortsatt fornøyd :w00t: Men jeg kunne godt tenkt meg EDGE.. Er det en chip som man må sette inn for å få edge eller er det mulig å programere mobilen til å ha det? Slik som om å gjøre K750 om til W800??

 

Uansett så anbefaler jeg mobilen på det sterkste.. Får bare kule tilbakemeldinger om hvor lekker den er :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...