Chakl Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Har i det siste opplevd at Pc-skjermen "black-out" hver gang jeg åpner et vindu eller annet som er skrevet i Java. Musikken går og bakgrunnsprogrammene kjører som de skal, mens skjermen bare er svart. Må alltid skru av eller restarte pcen for fikse det. Har noen her opplevd det samme? EDIT: def. feil. det er Java jeg mente, ikke javascript. Endret 11. januar 2006 av chakl
sberg43 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 kjøres det noen video i dette vinduet? byttes skjermmodus til f.eks tv-out?
Chakl Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 (endret) kjøres det noen video i dette vinduet? byttes skjermmodus til f.eks tv-out? 5415743[/snapback] Alt som er skrevet i java krasjer skjermen. Det med skjermmodus så tror eg ikke den gjør det, har ikke rørt noe med skjermkortsinnstillinger. EDIT: JAVA Endret 11. januar 2006 av chakl
Chakl Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Har nå fått fikset problemet. Fant ut at Java krasjet med Nvidia Driveren>> anisotropisk filtrering> som var før på 2x og nå på program kontrollert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå