Gå til innhold

Hvordan brenne .r00, .r01...

merkur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en DVD rip på PC'en som er delt inn i mange filer som .r00, .r01, .r02 osv... Det er også mange komprinmerte mapper der med .img filer som jeg kan ekstraktere med WINrar.

Det jeg lurer på er hvordan og hvor jeg kan brenne en DVD med disse filene i Nero 7. Jeg har DVD-brenner og DVDR plater.

Takker for all hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det til å pakke opp .r00 slikt at alle rar mappene blir pakket ut. For så å brenne den/de filene som ble pakket ut på en dvd.

Hvis jeg forsto problemstillingen din rett.

Skrevet

Hvis der ligger filer med .r01 .r02 osv, så ligger der også en fil med .rar (bare at den ligger nederst hvis du viser alfabetisk a-å). Pakk ut den, så pakker du ut alle filene automatisk.

Skrevet

Jeg fikk advarsel på forumet sist jeg svarte noen hva man skal gjøre med slike filer siden det er høyst usannsynlig at en film man kjøper kommer på et slikt format, så vær obs...

Skrevet (endret)
Jeg fikk advarsel på forumet sist jeg svarte noen hva man skal gjøre med slike filer siden det er høyst usannsynlig at en film man kjøper kommer på et slikt format, så vær obs...

5414465[/snapback]

Ganske korrekt. Men, gjort er gjort. Advarsler deles ut med rund hånd, siden man må være ganske naiv for å tro at dette er noe annet enn en piratkopiert film.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Endret av psilocybe
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...