BigJackW Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Hei Jeg leter etter en god gratis gjestebok med admin panel, smilier, lett og konfigurere og endre på farger osv. Jeg ser helst at det er MySQL database. Det må være lett å include den i designet på sida mi.
Sycosis Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Ja jeg leter etter det samme. Det må gå ann å bruke php include, når jeg skal ha denne i en DIV.
BigJackW Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Skrevet 10. januar 2006 Ja det går han tror jeg. Jeg har sett på Hotscripts.com men finner ikke noe.
0lav Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det er faktisk veldig lett å lage en selv, og da får man jo bestemme mer om hvordan den skal bli osv:) Det ligger mange tutorials på hotscripts.com også.. Her er en tutorial til en ikke så veldig avansert gjestebok.. Og jeg tror mortzor.tk(?) har en grei gjestebok script.. Er litt usikker på adressen til siden hans..
MC2 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 veldig bra: ArdGuest. Brukervennlig og flexibelt. Bruker flatfiler. Admin kan slette innlegg. Obligatorisk email. Hver person (med samme email) kan bare legge inn 8(?) innlegg.
kakkle Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Har du funnet ? Axentrix postet jo en gjestebok kode i tråden om teller. Der svarte jo du på posten hans, og kommenterte gjesteboka. Som da førte til at han endret koden litt. Det var jo med mysql også Så du kunne sikkert brukt det scriptet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå