Gå til innhold

hvilken class horde


Anbefalte innlegg

ville sagt warlock... imba health, nice damage,dots,kule minions og mye kontrol over kampene i pvp :) og får fort gear i endgame

5413298[/snapback]

For ikke å snakke om soul shards som du må farme hele tiden for ikke å bli gimpa i pvp. Flotte greier. Shard bags - say no more. Retard Blizz idè :mad:

5413490[/snapback]

Tja, selv ser jeg ikke på shards som en nødvendighet i PvP. Klarer meg helt fint uten Shadowburn, Soul Fire og med imp...

 

Såklart - i de fleste tilfeller blir det jo bedre å ha succubus/felhunter ute og å ha en shard klar til Shadowburn killstealing ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
klassene er balansert så ingen er bedre enn andre. Det kommer ann på utsyret hvor god man er. Og selvsagt erfaring og rutine på knappetrykking.

 

Velg den klassen du syntes er kulest. Men vær klar over at selv den peneste rustning ser ut som skrapjern på en undead.

5414287[/snapback]

 

nå er jo rogue ekstremt mye lettere å spille mot f eks warlock... ihverfall i starten...

når man blir skilled er det selvsagt mye gjevnere... men nesten alle lo lvl gankers (ca rundt lvl 30) er rogues, og de går alltid etter warlocks først!! hater rogues... arrrrggh :angry::wallbash:

 

når jeg blir stor skal jeg bli Warlock RogueGanker :devil:

Warlocks FTW! :w00t:

 

men vil du ha noe nytt ville jeg tatt warrior, druid, eller hunter

Lenke til kommentar

Kjør på med en Tauren druid :=)

Fantastisk fin klasse å spille med, utvikler seg i så mye bra at jeg angrer jeg ikke tok det som main.

Når du får travelform på lvl 30 (10 lvl før noen klasser får seg mount) så sparer du masse tid på de 10 lvl fra 30 til 40. Ikke minst alle trenger en healer i guilden :=)

 

Warrior som jeg selv er og morro men ville ikke tatt det i dag. Alt for mange av dem på de fleste servere.

 

Eller andrevalg en shaman, men de er det så mange servere som har så mange av at de får problemer med å komme inn i guilder. Samme er det med warrior og rogues, alt for mange av dem og.

 

Vil ikke skrive noe mere om de klassene her siden du sa du var lei av cloth :=)

 

Welcome to The Horde :thumbup:

Lenke til kommentar

Tja, hva som er best i "PvE, PvP, gruppe og instancer".. det er ikke akkurat det enkleste spørsmålet. Alle klasser utfyller hverandre, så det går ikke an å si at "warrior er best".

 

Er man ny som horde, er ikke shaman det dummeste valget. Med en 2h + Enhancement-build blir man en liten warrior med healing, totem-buffer og andre finurlige egenskaper. Fin damagedealer og buffer i instancer, og wiper gruppen, har shamanen self-res og kan resurrecte andre spillere. Ghost wolf = 140% run speed på level 20, det er ikke noe å fnyse av.

 

Ellers har alle klasser sin funksjon i en gruppe, og alle klasser kan være knakende god i PvP (såfremt de ikke har instance-build, dvs. holy/prot/resto-spec).

Lenke til kommentar
Ville sagt Orc Warrior eller Orc Shaman. Angrer på at jeg tok Human når jeg ser Orc Warriors i BG osv. Ser så utrolig stilige ut  :hrm:

5416215[/snapback]

 

Jepp, Human ser bare teit ut...*host*

 

Ville valgt Orc Hunter eller UD Mage selv :)

5416238[/snapback]

 

Male humans i full might er noe av det peneste i hele spillet synes jeg da :)

Lenke til kommentar
Male humans i full might er noe av det peneste i hele spillet synes jeg da 

 

ENIG!

 

Det er ikke utradisjonelt, orginalt eller spesielt på noen måte. Det er bare en sannhet som vil bestå så lenge alle dem som spiller wow faktisk er mennesker.

5420072[/snapback]

 

Her har jeg et bilde av en human warrior i endel might.

 

Du får det rett og slett ikke penere :love:

 

http://img528.imageshack.us/img528/9831/wo...050004123es.jpg

Lenke til kommentar
ei female Tauren Druid ser jo artige ut, og med +5%hp blir de  jo ganske overlevelses dyktige også...

hører jo med til historien at alle servere begynner å bli "over populert" av shammyz som ikke får gruppe lenger osv...

5420232[/snapback]

det har du rett i. Det er utrolig mange Shamans og tror ikke horde trenger flere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...