stigsen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Hei, finnes det noen Bluetooth Chatte programmer til Sony Ericsson W800i ?
Jackemeister Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Chat2U, og bluechat. Sistenevnte har jeg dårlig erfaring med, nektet plent å åpne seg på min W800i, heldigvis fungerte Chat2U greit. Håper det hjalp litt..
wil Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hei. Siden at jeg har en SE K750i ser jeg at Chat2U fungerer på den. Utifra kommentarer og sånn. Men jeg lurer på en ting. Hvordan er det med betaling og sånn? Og vil alle kontaktene mine komme opp om jeg logger på min vanlige msn konto med den?
Βlur Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 All bruk av blåtann er gratis... Og du kan så klart ikke chatte over msn med blåtann Du vet vel at internett og blåtann er to vidt forskjellige standarder?! Ikke at jeg har prøvd de programmene, men sånn som jeg forstår det kan man bare chatte via blåtann mellom telefoner som har programmet.
wil Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jada. man vet jo at Bluetooth og Internet er to forskjellige ting ja
Feonar Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg har en samsung E730, jeg har lastet over både .jar og .jad filene til Chat2U over til telefonen, men det går ikke å åpne de på telefonen. Hvordan installerer jeg programmet? PS: Jeg har også prøvd å laste opp til en nettside, for deretter å laste ned via telefonen, men da rebootet den...
Βlur Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Samsung er ikke så gode på javaspill og -programmer, så hvis det ikke følger med et prgram for å installere programer på telefonen via pcen, tviler jeg på at du får det til å funke. PS: Det er, så vidt jeg vet, ingen telefoner som kan installere spill eller programmer i telefonen, du må enten bruke et pc-program med forbindelese til telefonen eller laste ned fra wap.
Sigmund_Freud Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Det er, så vidt jeg vet, ingen telefoner som kan installere spill eller programmer i telefonen, du må enten bruke et pc-program med forbindelese til telefonen eller laste ned fra wap.5554331[/snapback] Husker ikke filetternavnet, men når jeg skulle teste en sms/email-greie på min K750i bare la jeg fila over på minnekortet og når jeg åpnet installasjonsfila begynte den å installere. Etterpå lå det under "progammer". Det sugde forresten, så slettet det med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå