Potetdamen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 (endret) Sjekk her: STALKER Sorry om dette har blitt posta før. edit: en liten leif.. Endret 9. januar 2006 av geedoo
stalker. Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Ahh...det ser jeg fram til. Gleder meg som en unge. 6-8måneder står det....litt i lengste laget. Glad jeg nettopp har bestillt ny pc-innmat så jeg klarer å kjøre det når det kommer
Potetdamen Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 Ahh...det ser jeg fram til. Gleder meg som en unge. 6-8måneder står det....litt i lengste laget. Glad jeg nettopp har bestillt ny pc-innmat så jeg klarer å kjøre det når det kommer 5410184[/snapback] Jepp, litt i lengste laget ja, men nokk tid til og mekke seg litt ny hardware.
quakie Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Lurer på når demoen kommer? På gamesmix står det at det at det kommer 1 februar eller noe(det ferdige spillet)..(?)
Potetdamen Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 Lurer på når demoen kommer? På gamesmix står det at det at det kommer 1 februar eller noe(det ferdige spillet)..(?) 5410219[/snapback] http://www.gamershell.com/news/14110.html , /cry
LarZen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg var skikkelig gira når di første nyhetene om dette spillet kom, men nå etter mange mange mnd så er det lissom ikke så int lenger...håper det leverer fordi selvf. Og at det kommer på Xbox360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå