Simma89 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Jeg har hørt at man kan taste inn et ugyldig kredittkortnummer når man skal spille 10 dagers gratis. Dette går ikk når jeg prøver å registrer meg inne på ww.wow-europe.com. Noen som vet hva som er galt?
Potetdamen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Kan huske det funka når jeg gjorde det når wow kom ut.. men kansje det er endra nå.. :/
Simma89 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 (endret) hvordan "kort" brukte du?? visa? Endret 9. januar 2006 av Simma89
Potetdamen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 hvordan "kort" brukte du?? visa? 5409863[/snapback] jupp. Skrev bare inn et like langt nummer som på et visa så funka det merkelig nokk.. men måtte seff skrive inn et ekte når de 10 dagene var over..
Simma89 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 ja det skjønner jeg.. men når jeg ser på moren min sitt på er det med 16 siffre. når jeg prøver å lage et med 16 siffre så kommer det opp at det er ugyldi. kan det hende at du har opgitt et kredittkortnummer som eksiterer? Som en eier?
Potetdamen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 ja det skjønner jeg.. men når jeg ser på moren min sitt på er det med 16 siffre. når jeg prøver å lage et med 16 siffre så kommer det opp at det er ugyldi. kan det hende at du har opgitt et kredittkortnummer som eksiterer? Som en eier? 5409899[/snapback] kan være, hehe. Man vet aldri
Simma89 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 er det noen måte du kan finne ut hvilket nummer du brukte den gangen?
aemil Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Kjenner et par folk som gjorde som Geedo og bare skrev inn en haug med tall for å få spilt den første måneden når spillet kom ut. Funka fint da, men det ble fiksa på etterhvert tror jeg.
Potetdamen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Kjenner et par folk som gjorde som Geedo og bare skrev inn en haug med tall for å få spilt den første måneden når spillet kom ut. Funka fint da, men det ble fiksa på etterhvert tror jeg. 5410087[/snapback] jau, ser ut til og være fikset nå.. Simma89: nope, tror ikke det,desverre.
Simma89 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 grunnen til at jeg ikke vil bruke et ekte nummer er pga. at foreldrene mine er redde for at det skal bli missbrukt. Er det noen som vet hva Blizzards prosedyrer er på dette?? Vet de ha høy sikkehet og sånn. Men blir konto nummeret slettet fra blizard arkiver når jeg slutter 10-dagers saken?? Er det stor sjanse for at noen i det hele tatt klarer å missbruke koden?
Potetdamen Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 (endret) grunnen til at jeg ikke vil bruke et ekte nummer er pga. at foreldrene mine er redde for at det skal bli missbrukt. Er det noen som vet hva Blizzards prosedyrer er på dette?? Vet de ha høy sikkehet og sånn. Men blir konto nummeret slettet fra blizard arkiver når jeg slutter 10-dagers saken?? Er det stor sjanse for at noen i det hele tatt klarer å missbruke koden? 5410130[/snapback] Har ivertfall ikke sett noen saker der folk har fått visa-konto'en dems rapet.. Men om det noen gang skulle skje så får nokk blizz ordnet opp i dette. edit: leif. Endret 9. januar 2006 av geedoo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå