A.J Green Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Det er jo bare å stille inn på språk, man lærer seg for til at kolon knappen blir ø osv.
geit Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Skrevet 29. januar 2006 (endret) ja.. brukt maskinen i 2 timer. Ikke noe stress. Kan jo den norske plasseringen fra for. Tror ikke jeg gidder aa skrive/klistre paa noe. Funker fett med litt alternativt merket taster. ellers er det litt pes aa skrive ae o og aa paa internet cafe ellers tror jeg tollen uteblir.. Skal ta den med meg til Perth et halvaar for den skal hjem. Etter det maa den jo annsees som internasjonal. -> tollfri Endret 29. januar 2006 av geit
leifeinar Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 helt kurant ned utenlandsk tastatur. jeg har selv et ungarsk
bufodill Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Mye rare påstander her, som f.eks at prisene ikke er lavere i asia. Men glad du er fornøyd med kjøpet ditt! Tror en slik internasjonal garanti kan være kjekt å ha, jeg kjøpte det samme med min Sony. Engelsk tastatur er jo heller ikke noe stress så lenge du ikke programmerer veldig mye. Tror heller ikke det er noe problem å gå på grønn sone så lenge du ikke har med embalasje, og ikke har kvitteringen liggende i nærheten av maskinen. Er vel heller ikke allmennkunnskap å vite den grensa på 6000 kroner, så det skal vel litt til for at man ikke skal ha handlet i god tro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå