galaxy Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Hei! Hva gjør man for å skrive meldinger på skjermen når man spiller? jeg trykker på >§< eller >End< og får opp konsollen, men må man skrive en kode først for å få mld ut på skjermen? Kanskje et dumt spm, men jeg greier ikke å finne ut dette...
-sparks- Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 du kan jo prøve å trykke K for å chatte med teamet ditt og J for å chatte med alle;)
galaxy Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 du kan jo prøve å trykke K for å chatte med teamet ditt og J for å chatte med alle;) 5406036[/snapback] ok. hmm, så det var ikke verre... rart jeg ikke har prøvd dette da... Men uanz; Tusen takk!!
ViperKvise Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 ok. hmm, så det var ikke verre... rart jeg ikke har prøvd dette da... Men uanz; Tusen takk!! 5406097[/snapback] Men det hadde ikke gjort noe å sjekke manualen til spillet...men det er kanskje feigt det?
_Paulsen_ Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Er jo noe som heter options i spillet også da
_MrMilo_ Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Manualer er for pyser! 5409076[/snapback] And yet here we are
MrLee Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Selvfølgelig, jeg er jo kjempepyse. det er derfor jeg LEKER krig istedet for å reise til USA, verve meg og springe rundt i ørkenen i Afghanistan/Irak og knerte Fiendlige soldater...duh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå