Gå til innhold

Yohan Duo core opsett, trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg postet for en stund siden om at jeg skal oppgradere til dualcore 775, men har nå tittet på p-m istedet der hvor ytelsen er bedre og en del kjøligere. Tenkte på en 1.8 ghz i og med at den ikke er så sinnsykt dyr, så den kan jeg klokke lett opp i store hastigeter, jeg har vannkjøling!

 

Trenger da ett hovedkort som har støtte for PCIE- og ddr2. Noen som vet om kort som er ute med disse kravene enda, som støtter yonah?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei der. Jeg er litt tidlig ute ja, var det jeg fryktet! Jeg har bare lest en enkel test som ble postet på overklokking. Den var faktisk ganske kald. Orginal 2.0 ghz 29s 1mb superpi. De testet med ett gigabyte hovedkort. Skal se om jeg finner igjen den linken! Men det hovedkortet så veldig trist ut i grunn. Det hadde bare 2 sta innganger, plass til kunn 2 rambrikker osv. Ganske lite kort.

 

edit

http://www.hkepc.com/hwdb/yonah-dualcore-5.htm

http://www.hkepc.com/hwdb/yonah-dualcore-4.htm

Her har du lenkene.

Endret av jacoweb
Lenke til kommentar

29 sekunder er fortere en fx-57 som koster 8500 ,- klarer......eller akkurat det samme. tenk og få dradd en slik opp i 2,5 på begge kjærnene :whistle: da snakker vi... leste en test HER den hadde en cpu som de kaller Prosessor Intel Core Duo @ 2 Ghz. den banka AMD X2 3800+ regner med yonah er bedre.

 

er veldig sugen på en slik, kombinert med en socket 479 shuttle og noe nytt jeg så i dag. BITTE BITTE SMÅ 7800GTX kort. ender da opp med extreemt kraftig stille system :thumbup: ble litt ivrig :whistle:

Lenke til kommentar

Det er jo rett å slett helt sykt! Jeg har veldig lyst på ett slikt system selv. Men jeg er ikke akkurat noen gamer, så jeg trenger ikke kraftig skjermkort. Men en god og stabil cpu. Derfor syns jeg den her virket veldig FLOTT hehe. Denne opp i 2.5 ja, eller høyere. Tror jeg får den ganske så høyt med vannkjøling. Selv om man får ganske bra resultater med kunn luftkjøling.

 

En ting til, leste på websiden til intel anngående chipsett som var krav for disse prosessorene.

 

i945PM/GM/

i945GT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...