BremnesX Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Ryddet litt her om dagen, og fant en Cassiopeia E-125 som jeg aldri kan huske å ha brukt, men bare tatt imot og lagt i "rote"-haugen. Har fått slått den på, og den blir til og med funnet av pc'n når jeg setter den i dockingstasjonen. Det som imidlertid er problemet, er at jeg så langt synes den virker ubrukelig.. (kanskje feil ordvalg, men...) Det jeg da tenker på er spesielt utdatert software og OS. I tillegg finner datamaskinen den ("hardware-enhet funnet og klar til bruk"), men jeg får jo ikke kommunisert med den på noen måte via pc'n. Derfor lurer jeg på: - Er det mulig å installere et nytt os? I såfall hvordan. - Hvordan kommunisere pc<->pda? Har i tillegg en 128mb flashminne som den finner og klarer å bruke. Tenker da programmer og diverse her.
Moskus Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Vet ikke om det er den samme, men stort sett gjelder: Google er din venn!
BremnesX Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 Hepp... har vært på den siden. Den lister bare opp software som fungerer/ikke fungerer.. I tillegg er det en gammel side.. I tillegg svarer den ikke på noen av spm mine
Moskus Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 OK... det jeg ville gjort (etter å ha lest den siden) er å installere ActiveSync (fra Microsoft). Der ligger det f.eks. mulighet for å gå gjennom filstrukturen på enheten og kopiere/flytte filer.
Admin'c Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 som sagt activesync fra ms og her finner du div filer http://world.casio.com/ce/download/en/ EM-500/EM-505/E-125/E-115 CASIO Update Pack Version 1.04 CASIO Update File Version 300SER_Eng3.zip CASIO Update File Version 2.10 CASIO Camera Card Driver Update File Version 1.01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå