Gå til innhold

Finnes det sesonger av Oz?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant ingenting da jeg søkte på norske nettbutikker som forhandler med dvd-er. Jeg tviler på at de selger serien i norske fysiske butikker, ettersom jeg aldri har sett den i en og på grunn av resultatet av nettsøket. Du kan ikke bestille fra utlandet, da?

Endret av cun
Lenke til kommentar
Jeg fant ingenting da jeg søkte på norske nettbutikker som forhandler med dvd-er. Jeg tviler på at de selger serien i norske fysiske butikker, ettersom jeg aldri har sett den i en og på grunn av resultatet av nettsøket. Du kan ikke bestille fra utlandet, da?

5402701[/snapback]

 

 

Seff, ville bare forsikre meg om at de ikke selger det noen steder. Er det virkelig ikke noen som selger det? Skulle nesten tro at serien er blitt populær?

Lenke til kommentar

Serien er svært kontroversiell av natur.

  • - Full male frontal
    - Profane language :roll:
    - Drug use
    - Graphic violence

Og vi snakker ikke innuendo.

 

Her fant jeg noen på nett, men jeg tror det er Sone 1.

 

Her , på HBOs hjemmesider, er det sesonger fram til 5 å få kjøpt (Fremdeles Sone 1).

 

Her er sesong 1 på britiske Amazon, og den er også Sone 1.

 

Tyder dette på at det ikke finnes Sone 2-utgivelser av Oz?

 

EDIT:

 

Her på amazon.com får man brukte dvd-er av sesong til under 200 kr, men nye er vel litt over i pris?

Endret av cun
Lenke til kommentar

Platekompaniet er alltid vår venn i slike tilfeller; de har som regel serien eller i det minste import dersom den ikke finnes i Norge. Kjøpte selv de siste sesongene av The Shield der, som ikke er utgitt i europa ennå.

 

Edit: Og det stemte, prøv et søk på platekompaniet.no, de har sesong 1-5 (Dog Us import) :dribble:

 

OT: Cun, angående denne serien lurer jeg på om du kan utdype litt om hva som gjør den så bra, se en av mine tidligere poster;)

Endret av hdanielsen64
Lenke til kommentar
Den virker genuin. De sparer ikke på noe, og du får et godt blikk på innsiden av hva som -kunne- ha vært et fengsel.

 

Ikke sånn fløtepusgreier som Prison Break, selv om det for all del er en genial serie.

5408308[/snapback]

 

Skjønner, de tar altså med det som er nødvendig for å få det til å bli troverdig, med andre ord?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...