DJMartin Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Skal ha ny pc og jeg lurer på om jeg skal kjøpe xp pro oem. Eller vente til Vista kommer og i mellomtiden bruke en "anskaffet" versjon. Hva tror dere, kan jeg støte på noen problemer. Nå har jeg på ingen måte anbefalt noen som helst å bruke "anskaffete" versjoner.
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Lukter det "nedlastet" eller "brent" xp når du mener "anskaffete" eller ? om du har en orginal xp med key er det seff ingen ting i veien med å bruke den.. Heller ikke om det er win2k.. Selv tror jeg det er lurt med xp i startet av vista.. da det sikkert er masse bus og feil som ikke har blitt rettet på i starten..
efikkan Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Bruk den anskaffede versjonen eller kjøp XP, Vista kommer nok til å være full av bugs i begynnelsen, i tillegg til at det vil ta tid før den kommer på norsk. Selv kommer jeg ikke til å benytte Vista. BTW: Det går fint å ha både windows og linux på samme pc. Så får du utforsket begge deler.
DJMartin Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Den "anskaffete" lukter nedlastet og brent, testet og fungerer med alle funksjoner, til og med windows update. Den er også norsk, er det da noen grunn til at jeg bør kjøpe?
Mythos Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Den "anskaffete" lukter nedlastet og brent, testet og fungerer med alle funksjoner, til og med windows update. Den er også norsk, er det da noen grunn til at jeg bør kjøpe? 5403545[/snapback] Det måtte evt. vert om du innehar noe som heter samvittighet. Noen synes det er OK å bruke tyvgods, jeg foretrekker å eie min Windows.
DJMartin Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 (endret) Det måtte evt. vert om du innehar noe som heter samvittighet. Noen synes det er OK å bruke tyvgods, jeg foretrekker å eie min Windows. 5403589[/snapback] Microsoft driver et så stort monopol og kjører over de mindre bedriftene. Og det blir de søkkrike på. Ikke ta det personlig altså. Endret 8. januar 2006 av DJMartin
p@ge Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Den "anskaffete" lukter nedlastet og brent, testet og fungerer med alle funksjoner, til og med windows update. Den er også norsk, er det da noen grunn til at jeg bør kjøpe? 5403545[/snapback] Det måtte evt. vert om du innehar noe som heter samvittighet. Noen synes det er OK å bruke tyvgods, jeg foretrekker å eie min Windows. 5403589[/snapback] helt enig. men jeg hadde ventet til vista er på markedet, da har du de nyeste. ( bugs blir alltid fikset )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå