Gå til innhold

Nye mobiler i 2006


duda

Anbefalte innlegg

Nytt år nye muligheter. Har ikke hørt om noen nye mobiler som kommer dette året, så lurer på dette.

 

Tenkt til å kjøpe meg en ny telefon snart og syns ingen av de som er ute nå frister så veldig mye unntatt mote telefonene til Nokia.

 

Litt usikker på om denne skulle her eller på rykter og nykommlinger. Så en mod få flytte denne om den er postet feil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så kjapt igjennom hvilke mobiler som kommer i år og jeg er litt skuffa.

Utifra erfaringer og det jeg ser på nett så blir mobilene i dag dåligere. Mobilene i dag tåler ingenting omtrent.

Nokia hadde en haug med bra mobiler som var robuste og tålte endel. Har selv hatt Nokia 5210 og den tålte nesten alt. Den var kjempe fin. Nå i dag ser jeg at mobilene ikke tåler så mye.

I dag har jeg en K750i som er ganske bra, masse funksjoner og sånn, men jeg vet ikke hvordan den blir om den går i gulvet og sånn.

Vil det bli produsert noen sikkelige robuste, vann og støtsikkre telefoner i år?

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Grunnet til at mobiler tålte mye før var jo at de var bedre bygd, større og tyngre. Hvem kan glemme den mursteinen motorola hadde før? Det fins da vel fortsatt mobiler som er bygd før marka.

 

Har sett de tlf. Syns ingen av dem så noe greie ut. Ikke min type tlf. Noen andre modeller som er nevnt som skal komme?

Lenke til kommentar

Hovedgrunnen til at visse mobiler tåler mindre enn de for 5 år(++) siden er fordi de ikke var like stapfulle av teknologi. For det første er flere komponenter inkludert - for det andre har alle disse komponentene nesten utelukket har blitt mindre og mindre.

 

Selv om det er lett å glemme så må man virkelig huske på at en mobiltelefon er en sensitiv elektronisk enhet.

Ting har nok blitt 'verre' nå som mobiltelefonene også inneholder 1-2 kameraer.... ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...