Kurt P Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg har en bærbar pc, 1,73 ghz, 512 mb ram, x300 128 mb skjermkort. Det burde da flyte på det laveste av grafikk, alt på low og 640 * 480.. Det flyter forsovit men det småhakker hele tida lissom.. Er det noen mulighet på å tweake her? fordi det småhakker egentlig uansett om jeg har på det laveste eller medium innstillinger...
Kurt P Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Seff... alt er på det laveste som er mulig...
ttt Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Du kan sjekke ut denne: Half Life 2 Tweak Guide. Forøvrig er denne tråden feilposta. Half-Life har ein eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte". Tråd flyttes.
Kurt P Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Det er så mye å lesa og jeg forstår så lite av det.. Er det ingen som har det samme problemet som jeg har? selv om jeg spiller på medium så hakker det ca det samme..
IntelAmdAti Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 -dxlevel 70 eller 81 i launch options kan kanskje hjelpe.
thomassit0 Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 hadde det sånn før jeg og. har samme maskin som deg. er ikke sånn nå, vet ikke hvorfor heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå