Gå til innhold

Kan man spille LAN over et trådløst nettverk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-9MaQoRVt
Skrevet

For å svare helt enkelt: Ja.

Jeg har ingen enkel guide i hodet akkurat nå, men du gjør vel i grunn akkurat det samme som på et vanlig nettverk. (Bare at man ikke har noen ledninger å knote med.)

Skrevet

Når du er koblet til router gjennom lan får du en intern adresse, dette gjør du også om du bruker kabel, altså er det ingen forskjell på kabel eller trådløst nett. en hoster og resten joiner. spillet merker ikke forskjell om du har trådløst nett eller kabel.

Skrevet
Men hvis dere har spilt far cry, så er det ingen muligheter for å søke etter lokalserver eller noe!

5405006[/snapback]

Ikkje? Eg har i alle fall alternativet LAN under multiplayer.

Skrevet
Men hvis dere har spilt far cry, så er det ingen muligheter for å søke etter lokalserver eller noe!

5405006[/snapback]

Ikkje? Eg har i alle fall alternativet LAN under multiplayer.

5406124[/snapback]

Jo det er LAN, men jeg kan ikke søke etter noen lokale servere eller noe, lista er tom!

Skrevet
Jo det er LAN, men jeg kan ikke søke etter noen lokale servere eller noe, lista er tom!

5406463[/snapback]

Du søker med å trykke "Refresh".

Visst du ikkje finner serveren du har satt opp, kan det vere at ein brannmur sperrer for tilkoblinga. Om dette er tilfelle, prøv å slå av brannmuren på maskina som er server, og maskinene som skal koble seg til.

• 3 uker senere...
Skrevet

forresten, går det ikke an å LANe med trådløst nettverk uten en router? bare mellom to pcer feks? burde jo gå siden det går an med vanlig nettverk å bare ta en kabel mellom pcene, og wifi klarer jo også både å sende og motta data.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...