nakai Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Har bestillt meg et nytt kabinett og greier (PC-6070) som jeg skal "fikse" litt på. Har vannkjøling nå (første gangen jeg har montert noe slikt) som er ganske dårlig planlagt og integrert i kabinettet (radiatorene står sånn halvveis ut av kabinettet og greier ). Nå er planen med det nye kabisset å montere disse skikkelig ved å kutte sidepanelet og integrere radiatorene i dette, og få et godt resultat som er enkelt å holde ved like og flytte på. Uansett, det er ingen enkel måte å fjerne vannet på nå, så det får jeg ta som det kommer. Men hva er den enkleste måten å designe en blø- mekanisme på i det nye kabisset? Jeg har bestillt en Y-kobling (legris nippel) som jeg tenkte å plassere helt i bunnen av systemet og så en liten slangebit ut fra den som siter i "klem" med en klype eller no. Vil dette være bra eller finnes det andre, smartere, metoder?
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=D...T12SL&mcat=c280 er dette kankje noe for deg? Denne kobler du på slangen du får ut av y-koblingen din også kan du åpne den når du skal fylle/tømme systemet
Npvk_X Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 (endret) noe slikt? fylling i toppen... tapping i bunnen... Endret 8. januar 2006 av Npvk_X
nakai Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 (endret) Oppsettet på bildet der var jo ganske lurt. Da er planen grei nok, men i stedet for en klype som jeg hadde planlagt, så lodder jeg heller igjen en nippel og setter den i enden av slangen, sånn som den dingsen fra mplex. Takk for ideen:) Endret 9. januar 2006 av nakai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå