Gå til innhold

Bordfeste (svingarm) til 23" LCD


dravisher

Anbefalte innlegg

Heisan.

Jeg er på utkikk etter et bordfeste til min HP f2304 LCD skjerm. Med bordfeste tenker jeg på en svingarm man fester til skrivebordet med en slik skrustikkedings (eksempel). Jeg sliter litt med å finne slike fester som takler så stor skjerm (vekten ligger hakket over 8kg mener jeg, så de festene jeg har funnet er ikke egnet i følge spesifikasjonene). Jeg har sjekket de store nettbutikkene jeg er kjent med og har ikke funnet noe egnenede bortsett fra denne fra PS Data, men det virker som om den har litt begrensede justeringsmuligheter (kun ett ledd med en fast arm gir ikke så mye justering).

 

Takker for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå fått veid skjermen uten fot (foten fjernes når bordfeste brukes) og da veide skjermen mellom 7 og 7,5kg (foten veide over 2kg). Da er plutselig de fleste fester inne i bildet. Jeg har funnet denne som er billig og virker ok for mitt bruk. Noen som har erfaringer med denne, eller har noen andre forslag? Den var veldig billig i forhold til f.eks. denne, uten at jeg kan se hva som skal retferdiggjøre nesten 6 ganger så høy pris.

 

Takker for hjelp.

Lenke til kommentar

Da har du et 100mm VESA feste ;)

No armer har kun det ene eller andre (dvs 75 eller 100 mm). Andre armer har begge deler montert på samme arm. Tror nok du finner en mengde forskjellige løsninger som passer ditt behov når du har 100 x 100 feste.

Det kan være en fordel med en arm som kan "strammes". En del armer begynner å henge litt etter kort tid når vekten nærmer seg grense verdiene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...