Gå til innhold

Civilization 4 på bærbar - er radeon 9000 bra nok?


Anbefalte innlegg

Jeg skulle spille civ4 på en Dell D600 som har et radeon 9000 innebygget. Det har kun 32mb minne, men ettersom radeon 7500 var minstekravet (står på civ4 nettsidene) trodde jeg mitt skjermkort skulle holde bra, er jo tross alt ikke quake spill etc vi her snakker om.

 

Men til tross for å ha satt ned skjerm innstillingene i spillene på minimum så fungerer spillet usedvanlig treigt. Har lastet ned og innstallert nyeste drivere som jeg fant fra dell sine nettsider.

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre, eller kan jeg rett og slett ikke få spillet til å fungere med dette skjermkortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det som er litt rart er at videoene i starten fungerer faktisk ganske så bra. Jeg satte forøvrig innstillingene på skjermkortet mitt (open gl og noen andre ting) på performance i stedenfor quality.

 

Problemet er ikke filmene i starten, det er når jeg kommer inn i selve spillet og skal begynne å spille, da går det UTROLIG seint, bare det å skifte enhet (spiller eller person) i spillet går kjempetreigt. Virker veldig rart med tanke på at filmene burde kreve betydelig mer enn å bevege seg rundt i selve spillet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...