Gå til innhold

får ikke spilt av filer etter formatering


Anbefalte innlegg

Skulle overføre en del fra en harddisk til en anen. Det som skjedde var at noen av de filene ville ikke spilles. Jeg overførte de på nytt, å alt gikk bra. JEg skulle formatere ene partisjonen og innstalere windows xp på nytt. JEg sjekket alle filene for å sjekke at alt var i orden. Etter jeg formaterte og innstalerte windows fikk jeg ikke spillet verken mp3 filer eller avi. Kun 4-5 episoder av the boondocks kan vises. Når jeg spiller de av i mediaplayer så står det:

 

Windows media player can not play this file. Theplayer might not support the file type or might not support the codec that was used to compress the file.

 

Jeg prøvde med vlc player med funka ikke der heller. Jeg prøvde å laste ned en av de samme filene på nytt, å da funket den filen. Dreier seg om 400gb dette. Veldig kjedelig å ikke få sett filmene og seriene. Det er det meste jeg får disse meldingene på. De jeg overførte fra en anen harddisk, men også de som var der fra før..... Overføringen var vellyket, og alle filene er i noram størrelse.

 

Hvordan kan jeg få fikset dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Har du kjørt en scandisk/chkdsk på denne harddisken du overførte filene til? Kan hende den har noe bogus ved seg.

 

Har du de rette codecs for avspilling av dine filer?

 

mvh

Lenke til kommentar

Enten

 

(a) Du har ikke installert tilbake de riktige codecs etter windows reinstallasjonen.

 

eller

 

(b) Filene dine er blitt korruptert på ett eller annet vis. Da sliter du ved mindre du har noen som kan gi deg bit-patch filer for f.eks. zidrav til å reparere dem med.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...