phex Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg er på jakt etter et bra og gratis webhotell og kom over Frihost. De godtok ikke søknaden min om gratis webhotell. Så fant jeg Hotserv! Ser veldig bra ut, men kunne hatt mer serverplass (skal bruke det til et forum). Men men, uansett, her er litt info om webhotellet: * 40MB diskplads * 500MB trafik / døgn (15GB per mnd.) * Mulighed for lange subdomæne navne * Mulighed for domænenavne på dit webhotel * FTP konto o Mulighed for at ændre password * PHP5 - Threaded o safe_mode off o Mulighed for mail afsendelse o Korrekt DOCUMENT_ROOT o GD lib 2.0 med Freetype o MySQL og MySQLi extension * MySQL 4.1 o PHPMyAdmin o Mulighed for at ændre password Tror dere det er nok serverplass til et forum (phpBB) med noen tusen brukere? Eller er det altfor lite? Har noen erfaringer med Hotserv? Ser det bra ut? Tusen takk for svar!
vstr Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 (endret) tror det er hotserv serveren frac.dk kunder bruker. hvis det er den, så er den bra. brukte den før helt til frac.dk slettet meg pga at e ghadde ulovlige filformater lagret på serveren. tror det var en komprimert vil av ett eller annet. dette er for å hindre at webhotellet benyttes som en flyttbar harddisk angående frac.dk/hiotserv, stemmer det eller er det eg som er ute å kjører? Endret 6. januar 2006 av vegis
phex Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Noen som vet om man har tilgang til log filen hos Hotserv for å legge inn Webalizer? Er det vanlig at man har tilgang til log filen hos gratis webhotell?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Tror dere det er nok serverplass til et forum (phpBB) med noen tusen brukere? Eller er det altfor lite? Har noen erfaringer med Hotserv? Ser det bra ut? Tusen takk for svar! 5396318[/snapback] Jeg hadde godt for FriHost, 40MB til tusen brukere er ALT for lite! Men, på FriHost, må du ha ti innlegg som det er litt kvalitet på! Jeg har et forum, 19 brukere, 1 673 innlegg, en database på 2.98 MB! Så gå for FriHost!
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 (endret) OT: hehe... faktisk er det litt morsomt hvordan det går ann at 16 ( ikke 19 ) klarer å poste så mye! ( dette er tatt av forumet ditt nå nettopp ) 1 677 innlegg i 47 emner av 16 medlemmer Endret 7. januar 2006 av medlem-77217
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 OT: hehe... faktisk er det litt morsomt hvordan det går ann at 16 ( ikke 19 ) klarer å poste så mye! ( dette er tatt av forumet ditt nå nettopp ) 1 677 innlegg i 47 emner av 16 medlemmer 5399936[/snapback] Ops, så feil på antall medlemmer... Men her i Kristiansand er vi galde i å skrive vet du I tillegg er ca 1580 av de innleggene lagt av tre brukere Commando Sondre...659 lightningwolf...505 lillemæj...345 Det er litt ironisk, men jeg får ikke flere medlemmer, det er det som er problemet!
phex Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Tror dere det er nok serverplass til et forum (phpBB) med noen tusen brukere? Eller er det altfor lite? Har noen erfaringer med Hotserv? Ser det bra ut? Tusen takk for svar! 5396318[/snapback] Jeg hadde godt for FriHost, 40MB til tusen brukere er ALT for lite! Men, på FriHost, må du ha ti innlegg som det er litt kvalitet på! Jeg har et forum, 19 brukere, 1 673 innlegg, en database på 2.98 MB! Så gå for FriHost! 5398304[/snapback] Hmmm ... kanskje jeg bør gå for Frihost da Men hva er det som tar mest plass? Inleggene eller antall brukere? Et spm. til: Har man tilgang til log filen hos Hotserv eller Frihost (har tenkte å legge inn Webalizer)? Er det vanlig at man har tilgang til log filen hos gratis webhotell? Takk for svar!
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Litt statistikk fra min forum-database: smf_messages 532,4 KB (innleggene) smf_members 13,2 KB (medlemmene) Slik ser to av de største databasene ut! Det er ikke så mye, men det er en del andre databaser som også tar plass! Så gå for FriHost du
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Litt statistikk fra min forum-database: smf_messages 532,4 KB (innleggene) smf_members 13,2 KB (medlemmene) Slik ser to av de største databasene ut! Det er ikke så mye, men det er en del andre databaser som også tar plass! Så gå for FriHost du EDIT: Gå heller for Google Analytics eller Counterbank.com. Google Analytics er best, om du har gmail... Har du ikke PM meg Endret 12. januar 2006 av Slettet+56132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå