South_Bridge Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 (endret) <html> <body> <?php echo "Hello World"; ?> </body> </html> Men utgangspunk i hva som står over(henta fra w3schools) så tenkte jeg at jeg kunne prøve meg på: <html> <body> <table width=300 border=1> <tr> <td><b>MAIN</b></td> </tr> <tr> <td><?php include("./cutenews/show_news.php"); ?></td> </tr> </table> </body> </html> det det funker ikke så bra, noen som kan forklare meg hvorfor? og en eventuell løsning? Endret 6. januar 2006 av South_Bridge
fox Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 har ikke sett innholdet men.. har siden som du bruker støtte for php? og.. filene må lagres som php, ikke html
Blib Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Har du endret filendelsen til .php? Hvis den heter .html vil ikke php behandle innholdet.
South_Bridge Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 (endret) har ikke sett innholdet men.. har siden som du bruker støtte for php? og.. filene må lagres som php, ikke html 5395118[/snapback] YAY! dum feil men ok, å endre fra html til .php på indexfila løst det. takker og bukker kan ikke en shiiit, så var faktisk ikke klar over det, cheers Endret 6. januar 2006 av South_Bridge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå