Gå til innhold

Tv'er med 1080P?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja har kommet tver med 1080p... på Elkjøp kan du kjøpe en 37" lcd fra enoi for 20 000 kr som støtter full hd (altså 720p, 1080i og 1080p) Det finnes også flere tver som støtter det (phillips blandt annet) men de koster mer. Har sett på amoi tven og bildet er veldig bra.

 

Ellers kommer det vel bare flere og flere lcd/plasma tver som også støtter 1080p nå utover året. På CES messen reklamerer de jo for støtte av nettopp dette for de fleste tvene, (men kaller det da full HD)

 

Regner med at prisene synker nå etterhvert, så hvis jeg var deg ville jeg ventet litt med å kjøpe tv.

 

link til tv info (tven er ikke på lager her, men tror de har den i butikkene)

 

 

Litt info om tven:

 

HD-klar 37" LCD TV med oppløsning på hele 1920 x 1080p

40" LCD TV i pent design med god oppløsning og mange tilkoblingsmuligheter. Bl.a 3 scart, S-video og HDMI. USB port og kortleser for MPEG1 / MPEG4 / MP3 og JPG format. Tekst-TV med 1000 siders minne for rask tilgang til oppdaterte nyheter, sportsresultater og tv-programmer. Brukervennlig ved hjelp av OSD (On Screen Display) og automatisk installasjon

19 995 kr

post-48530-1136651434_thumb.jpg

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
De på AVForum sier at den du linket til ikke støtter 1080P...

5399586[/snapback]

 

40" støtter ikke 1080p nei, men 37" gjør det. Er 100% sikker på dette da det står på hjemmesiden deres og elkjøp ansatte sa det til meg + at det sto som en del av beskrivelsen av tven da jeg så på den på elkjøp vinterbro.

 

amoi hjemmeside - - går du inn på producter/lcd tver/37" finner du den samt spesifikasjonene...

 

spesifikasjoner:

 

Display Features

Screen type 37" TFT LCD TV

HDTV compatible HDTV ready

Aspect ratio 16:9

Display resolution 1920×1080

Pixel pitch 0.42675mm(H)×0.42675mm(V)

Contrast ratio 800:1

Brightness 550 cd/m²

Viewing angle 170º H / 170º V

Color range 16.7 M

Response time 8 ms

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...