quakie Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Skrevet 12. januar 2006 Har noen sett inne på den linka sida her. speed demos.. Den må sjekkes, bare søke på spill og du får opp rekorden på det+video!!
_Glory_Host Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Var best i Norge på Age of empires 2: Age of kings i deathmatch. (uofisiellt) Var på top da jeg spillte i ei turnering (type: ofisiell). Kom på andreplass. Nr. var en av de 3 beste i verden, mens nr. 3 var en av de 10 beste. Klarte å holde ut i over en time mot han beste. Å på toppnivå i AOK i deathmatch, så er det en bragd! LINK! Her. Kom på andreplass. Spillte alllllt for mye den tida! Yep, min eneste bragd. Eller, vent jeg fullførte en kabal her en dag
quakie Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Var best i Norge på Age of empires 2: Age of kings i deathmatch. (uofisiellt)Var på top da jeg spillte i ei turnering (type: ofisiell). Kom på andreplass. Nr. var en av de 3 beste i verden, mens nr. 3 var en av de 10 beste. Klarte å holde ut i over en time mot han beste. Å på toppnivå i AOK i deathmatch, så er det en bragd! LINK! Her. Kom på andreplass. Spillte alllllt for mye den tida! Yep, min eneste bragd. Eller, vent jeg fullførte en kabal her en dag 5429071[/snapback] he he.. Da skulle du spilt mot en kamerat, han tar meg hele tida i DM på Age2. Du hadde nok tatt han da!! Hadde vært litt morro.. :!: (han er litt overlegen)
_Glory_Host Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 (endret) Kan fikses... :!: Det er ikke bare positivt å være så god. Mange som spillte aok på lan her, men jeg fikk aldri bli med. For første gang vi prøvde tok jeg dem 5v1 EDIT: Quote leif Endret 13. januar 2006 av _Glory_Host
BrokenTomato Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Man kan jo bruke screen recorder eller noe sånt da, og ha compo i minesveiper ekspert
Poor Leno Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ja, da har jeg greid minesveiper på vanskeligste nivå (XP-utgaven selvsagt) på 200 sekunder blankt! Neon som har en bedre rekord? Bah... Så på forrige siden, og der var det visst noen som hadde greid det samme på under 100 sekunder... Jaja! Tilbake til tegnebordet! Endret 30. desember 2007 av Poor Leno
Tharos. Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Vohohoho! Minesveiper er lenge siden jeg har spillt, men måtte nesten se om jeg hadde satt noen rekorder, og det hadde jeg: Nybegynner: 4 sek. Viderekommen: 32 sek. Ekspert: 89 sek. Må nesten starte opp og teste høyre pekefinger igjen!
vikingkylling Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) Mine beste bragder: * Turrican 2 på Amiga: Gikk til venstre i stedet for til høyre i begynnelsen og runda spillet på ca to sekunder. Ekstra morsomt at det var hos en kamerat som elsket spillet og slet lenge på slutten, og dette var første gang jeg prøvde det. * Spider-man 2 på PS2: Runda hele spillet i strekk. Gjorde selvsagt ikke alle bonusene som Sky Scraper Tokens og sånt, men jeg henta alle hintene. Litt morsomt siden et hint var "Collect all the hints, and they will say something different.", selvsagt lest av Bruce Campbell. Da jeg endelig fant det siste dukket alle opp på ny, så da jeg tok enda et var teksten den samme som før, men Bruce Campbell sa "Something different". Hihi, morsomt. * Mercenaries på PS2: Runda spillet uten juks. Sier ikke så mye i seg selv, men jeg satt i fem timer i strekk på siste banen. Det skal nevnes at i startet kjører man tanks gjennom en lang strekning med fiendetanks, helikoptre og så videre. Rundt halvveis i brettet setter man tanksen i fra seg, så etter en stund gadd jeg ikke sloss lengre og bare kjørte gjennom første halvdel uten å bry meg om fiendene. Av en eller annen grunn går det helt fint, så jeg overlevde stort sett hver gang. Andre halvdel, derimot... Hmpf. * Test Drive Unlimited Xboks360: Klarte "Tour The Island" på førtifem minutter. Tidsfristen er en time. Aner ikke om det er bra, men jeg er jo litt stolt av det. Kræsjet ikke en eneste gang heller. * Test Drive Unlimited igjen: Kjørte veien rundt hele øyen i strekk uten å kræsje en eneste gang - på motorsykkel. Ikke verst, i grunnen. * Need For Speed Carbon: Vant et Canyon-run på ca tolv sekunder. Aner ikke hvordan. Idioten jeg kjørte mot maste om at jeg våget å dukke opp og sånt, men i starten fikk han visst motorstopp eller noe sånt. Om dere ikke vet det vinnes Canyon runs med å kjøre forbi motstanderen og holde seg der i ti sekunder... Endret 30. desember 2007 av thecrow77
Camper_killer Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 På Project Gotham Racing 4 så tok jeg Nürnberg banen på under 9,14 min(tok den på 9,12) med is med 250 F møkkabilen fra 1950. I informasjonen til dette løpet stod det at dette var den vanskeligste utfordringen på hele spillet. Grunnen til at jeg nevner dette er at jeg greide løpet på første forsøk.
Landeplagen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jeg var nummer 199 i verden i Marble Blast Ultra.
Thakiti Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Tok Guitar Hero 2 på PS2 på expert igår på 3 timer eller noe, med omtrent halvparten av sangene med 5 stjerner. Eneste sangen jeg måte gjøre to ganger var Hangar 18.
Villanden Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Fylte skjermen i Snake på min gamle Nokia 3210.
Loeve Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Har runnet Guitar Hero 1 på expert, det er vel kanskje den største bragden.
Morten_H Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 (endret) det einaste eg komme på må vere den gangen eg alleina eide to kompisar i PES 2008 den første gången eg spilte det på ps3. og eide eit heilt lag på 5 personar aleina på halo 3 Edit: rot med kopiering Endret 2. januar 2008 av kinG_brutale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå