Gå til innhold

Den store rekord og store bragder-i-spill tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var best i Norge på Age of empires 2: Age of kings i deathmatch. (uofisiellt)

Var på top da jeg spillte i ei turnering (type: ofisiell). Kom på andreplass.

Nr. var en av de 3 beste i verden, mens nr. 3 var en av de 10 beste.

Klarte å holde ut i over en time mot han beste. Å på toppnivå i AOK i deathmatch, så er det en bragd!

LINK!

Her. Kom på andreplass.

Spillte alllllt for mye den tida! :blush:

Yep, min eneste bragd. Eller, vent jeg fullførte en kabal her en dag :tease:

Skrevet
Var best i Norge på Age of empires 2: Age of kings  i deathmatch.  (uofisiellt)

Var på top da jeg spillte i ei turnering (type: ofisiell). Kom på andreplass.

Nr. var en av de 3 beste i verden, mens nr. 3 var en av de 10 beste.

Klarte å holde ut i over en time mot han beste. Å på toppnivå i AOK i deathmatch, så er det en bragd!

LINK!

Her. Kom på andreplass.

Spillte alllllt for mye den tida!  :blush:

Yep, min eneste bragd. Eller, vent jeg fullførte en kabal her en dag  :tease:

5429071[/snapback]

he he.. Da skulle du spilt mot en kamerat, han tar meg hele tida i DM på Age2. Du hadde nok tatt han da!! Hadde vært litt morro.. :!: (han er litt overlegen)

Skrevet (endret)

Kan fikses... :!:

Det er ikke bare positivt å være så god. Mange som spillte aok på lan her, men jeg fikk aldri bli med. For første gang vi prøvde tok jeg dem 5v1 :D

EDIT: Quote leif

Endret av _Glory_Host
  • 1 år senere...
Skrevet (endret)

Ja, da har jeg greid minesveiper på vanskeligste nivå (XP-utgaven selvsagt) på 200 sekunder blankt!

Neon som har en bedre rekord? :)

Bah... Så på forrige siden, og der var det visst noen som hadde greid det samme på under 100 sekunder... Jaja! Tilbake til tegnebordet! :)

Endret av Poor Leno
Skrevet

Vohohoho! Minesveiper er lenge siden jeg har spillt, men måtte nesten se om jeg hadde satt noen rekorder, og det hadde jeg:

Nybegynner: 4 sek.

Viderekommen: 32 sek.

Ekspert: 89 sek.

Må nesten starte opp og teste høyre pekefinger igjen! :D

Skrevet (endret)

Mine beste bragder:

* Turrican 2 på Amiga: Gikk til venstre i stedet for til høyre i begynnelsen og runda spillet på ca to sekunder. Ekstra morsomt at det var hos en kamerat som elsket spillet og slet lenge på slutten, og dette var første gang jeg prøvde det. :D

* Spider-man 2 på PS2: Runda hele spillet i strekk. Gjorde selvsagt ikke alle bonusene som Sky Scraper Tokens og sånt, men jeg henta alle hintene. Litt morsomt siden et hint var "Collect all the hints, and they will say something different.", selvsagt lest av Bruce Campbell. Da jeg endelig fant det siste dukket alle opp på ny, så da jeg tok enda et var teksten den samme som før, men Bruce Campbell sa "Something different". Hihi, morsomt.

* Mercenaries på PS2: Runda spillet uten juks. Sier ikke så mye i seg selv, men jeg satt i fem timer i strekk på siste banen. Det skal nevnes at i startet kjører man tanks gjennom en lang strekning med fiendetanks, helikoptre og så videre. Rundt halvveis i brettet setter man tanksen i fra seg, så etter en stund gadd jeg ikke sloss lengre og bare kjørte gjennom første halvdel uten å bry meg om fiendene. Av en eller annen grunn går det helt fint, så jeg overlevde stort sett hver gang. Andre halvdel, derimot... Hmpf.

* Test Drive Unlimited Xboks360: Klarte "Tour The Island" på førtifem minutter. Tidsfristen er en time. Aner ikke om det er bra, men jeg er jo litt stolt av det. Kræsjet ikke en eneste gang heller.

* Test Drive Unlimited igjen: Kjørte veien rundt hele øyen i strekk uten å kræsje en eneste gang - på motorsykkel. Ikke verst, i grunnen.

* Need For Speed Carbon: Vant et Canyon-run på ca tolv sekunder. Aner ikke hvordan. Idioten jeg kjørte mot maste om at jeg våget å dukke opp og sånt, men i starten fikk han visst motorstopp eller noe sånt. Om dere ikke vet det vinnes Canyon runs med å kjøre forbi motstanderen og holde seg der i ti sekunder...

Endret av thecrow77
Skrevet

På Project Gotham Racing 4 så tok jeg Nürnberg banen på under 9,14 min(tok den på 9,12) med is med 250 F møkkabilen fra 1950. I informasjonen til dette løpet stod det at dette var den vanskeligste utfordringen på hele spillet.

Grunnen til at jeg nevner dette er at jeg greide løpet på første forsøk.

Skrevet

Tok Guitar Hero 2 på PS2 på expert igår på 3 timer eller noe, med omtrent halvparten av sangene med 5 stjerner.

Eneste sangen jeg måte gjøre to ganger var Hangar 18.

Skrevet (endret)

det einaste eg komme på må vere den gangen eg alleina eide to kompisar i PES 2008 den første gången eg spilte det på ps3.

og eide eit heilt lag på 5 personar aleina på halo 3

Edit: rot med kopiering

Endret av kinG_brutale

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...