kick_ass17 Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg å en kompiss av meg pleier å møtes for å linke.. men vi har funnet ut at det kanskje er på tide å finne flere spill å spille.. standard spillene vi spiller er red alert 2 og settlers 4. jeg har fått tak i sudden strike og leter etter worms armageddon.. som sagt så er det ikke de nyeste spillene vi spiller. men det er disse typene spill vi liker. har dere forslag til spill som vi kan spille.. å eventuelt hvordan man kan få tak i disse??..
figure_02 Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 De fleste strategispill funker bra med bare to
_Glory_Host Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg å en kompiss av meg pleier å møtes for å linke.. men vi har funnet ut at det kanskje er på tide å finne flere spill å spille.. standard spillene vi spiller er red alert 2 og settlers 4. jeg har fått tak i sudden strike og leter etter worms armageddon.. som sagt så er det ikke de nyeste spillene vi spiller. men det er disse typene spill vi liker. har dere forslag til spill som vi kan spille.. å eventuelt hvordan man kan få tak i disse??.. 5391980[/snapback] ignition! Syyyykt rått bilspill. Nettverksmuligheter og splitscreen. Du finner det HER Gammelt, men genialt. 3d tilogmed!
kick_ass17 Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 De fleste strategispill funker bra med bare to 5392410[/snapback] nevn navnet på noen da=)
Sitronade Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Stronghold Crusader er ett gammelt men bra strategispill.. En favoritt her i huset! Leif
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå