Gå til innhold

Hvem har flest høyest level karakterer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zindex det der gjør meg kvalm at du er idiot nok til og si, du har FAEN IKKE 6 60's som du har lvlet opp.

Det kan du ta deg en stor faen på.

Vet sånn ca når du begynte med wow og, enten har du kjøpt en boted account eller står det shitkid i tryne dit.

Satser på valg 2 der.

5390325[/snapback]

 

Nei, DU snakker bare piss.

 

1. For et par måneder siden var det en kar på de amerikanske WoW-forumene som hadde levlet -alle- klassene til level 60. Hvorfor skal ikke han kunne ha gjort det samme nå?

 

2. Å levle flere karakterer til 60 tar virkelig ikke lang tid. En i tysk-klassen min har 120 dager played på én karakter, på den tiden kunne du ha levlet 10 forskjellige figurer til 60 i helt vanlig fart.

 

3. Med rested exp kan du bare gå fra figur til figur til figur. Lag 8 stykker, sett alle i en by. Spill den ene opp til han er tom for rested, skift, spill sånn helt til alle er tomme, og begynn på nytt igjen den første.

Lenke til kommentar

Da skal du faen meg få forklare meg hvorfor han har 2 priest, 2 mages og skal kanskje lage 2 warriors?

Er dere så naive at om jeg sier jeg har:

60 Warrior

60 mage

60 mage

60 warlock

60 Warlock

60 priest

så sier dere "WOOOAH"!

Du kan gjerne forklare logiken i 2 av samme chars der.

(selv om du ikke kan det)

Lenke til kommentar
1. For et par måneder siden var det en kar på de amerikanske WoW-forumene som hadde levlet -alle- klassene til level 60. Hvorfor skal ikke han kunne ha gjort det samme nå?

5391094[/snapback]

 

Du glemte å nevne at denne personen jobber for et nettsted (eller var det blad?) og derfor sitter på jobb og får betalt for å spille alle klassene til level 60.

Lenke til kommentar
Ikke mange gode som meg i WoW her tydeligvis, spesielt når man

spør hvorfor to av hver klasse - > high end dungeons / pvp.

Eksempel:

Priest - bygget for healing.

Priest - bygget for shadow.

5391960[/snapback]

 

Nei det er klart, hvorfor bruke gull på respec når du bare kan ta deg 10 dager sammenhengende spilling og lage en character til? Du må være god, altså.

Lenke til kommentar
Ikke mange gode som meg i WoW her tydeligvis, spesielt når man

spør hvorfor to av hver klasse - > high end dungeons / pvp.

Eksempel:

Priest - bygget for healing.

Priest - bygget for shadow.

5391960[/snapback]

 

Nei det er klart, hvorfor bruke gull på respec når du bare kan ta deg 10 dager sammenhengende spilling og lage en character til? Du må være god, altså.

5391965[/snapback]

"Resetting talents. It costs 1 gold for the first time you reset your talent points, 5 gold the second time, and eventually goes up to 50 gold. You can continue to "respec" for 50 gold after that. So if you don't like your talent choices, you don't have to restart a new character completely, but it is preferable to find what you want early on. Plan well."

http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=306

 

3 dager med HED, og la oss si det samme med PvP, skal vi se..uhm det skulle bli sånn ca 300g på en uke. Nei, jeg vet ikke hva intelligens er jeg. Vet du??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...