Gå til innhold

Alchemy, Enchanting, Engineering og Tailoring tips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor lønner det seg å farme linen cloth? Trenger sårt linen, men har ikke noen bra steder å farme. Er level 31 undead mage, hvis det finnes steder som gir xp i tillegg, ville det vært supert.

Endret av Feonar
Skrevet
Hvor lønner det seg å farme linen cloth? Trenger sårt linen, men har ikke noen bra steder å farme. Er level 31 undead mage, hvis det finnes steder som gir xp i tillegg, ville det vært supert.

5408588[/snapback]

Du får masse i Ragefire Chasm. XP + Linen drop blir nok verre på din level. Det er vel uansett sjokk-billig å kjøpe linen på AH? Mener det ligger på cirka 10s per stack på min server.

Skrevet

5408588[/snapback]

Du får masse i Ragefire Chasm. XP + Linen drop blir nok verre på din level. Det er vel uansett sjokk-billig å kjøpe linen på AH? Mener det ligger på cirka 10s per stack på min server.

5408591[/snapback]

vel, nå som den nye instancen skal farmes til så koster det skam mye :( . Til glede for noen, surt for andre. Har selv solgt blandt annen wool cloth til 2 gull for 20 og lightleather til 50 s for 10, men samtidig kjøpt runecloth til 3-4 g for 20.

Skrevet

Kjøpe er egentlig litt uaktuelt. Har ca 4 gull, så økonomien er litt skakkjørt. Linen stacks går for 30-60s på AH på min server....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...