Holypanzer Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Hei. Jeg fant noen flotte guider til å få 300 i profession her om dagen og tenkte jeg ville dele den med dere Alchemy Enchanting Engineering Tailoring Håper det hjalp
Dynejonas Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 w00t! Kjempe kjekt for folk som vil skille kjapt og enkelt!
Cannabiskopen Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Tror de fleste ikke-noobs vil det. Fine guider =)
Feonar Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 (endret) Hvor lønner det seg å farme linen cloth? Trenger sårt linen, men har ikke noen bra steder å farme. Er level 31 undead mage, hvis det finnes steder som gir xp i tillegg, ville det vært supert. Endret 9. januar 2006 av Feonar
kårekårelimihåret Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Hvor lønner det seg å farme linen cloth? Trenger sårt linen, men har ikke noen bra steder å farme. Er level 31 undead mage, hvis det finnes steder som gir xp i tillegg, ville det vært supert. 5408588[/snapback] Du får masse i Ragefire Chasm. XP + Linen drop blir nok verre på din level. Det er vel uansett sjokk-billig å kjøpe linen på AH? Mener det ligger på cirka 10s per stack på min server.
chokke Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Hvor lønner det seg å farme linen cloth? Trenger sårt linen, men har ikke noen bra steder å farme. Er level 31 undead mage, hvis det finnes steder som gir xp i tillegg, ville det vært supert. 5408588[/snapback] Du får masse i Ragefire Chasm. XP + Linen drop blir nok verre på din level. Det er vel uansett sjokk-billig å kjøpe linen på AH? Mener det ligger på cirka 10s per stack på min server. 5408591[/snapback] vel, nå som den nye instancen skal farmes til så koster det skam mye . Til glede for noen, surt for andre. Har selv solgt blandt annen wool cloth til 2 gull for 20 og lightleather til 50 s for 10, men samtidig kjøpt runecloth til 3-4 g for 20.
Feonar Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Kjøpe er egentlig litt uaktuelt. Har ca 4 gull, så økonomien er litt skakkjørt. Linen stacks går for 30-60s på AH på min server....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå