jhking Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 hallo! hva er a-post, b-post, c-post? //jhking\\
FaO Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 tror det har med hvor fort posten blir sendt/prioritert. A er raskest, tror jeg..
gxi Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det finnes flere typer POSTing.. så det kan være en fordel om du spesifiserer bedre. Når den ligger i "Annet om hardware" tenker jeg da på POSTing (Power On Self Test), som er noe av det første maskinen gjør når den starter. Men jeg kjenner ikke igjen a-, b- og c-bokstavene.
PerB Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 A-post er raskest (blir prioritert). Dette er forsendelsesmåter for Posten og påvirker også prisen. A-post: Raskest og dyrest B-post: Ikke så rask og er billigere C-post: Adressert masseutsendelse. Billigst og med lav prioritet fra Posten Norge AS. Forøvrigt har dette intet med hardware å gjøre (annet enn at hardware kan sendes i brev som frankert til A eller B post).
kdog Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 "E" står for elektronisk, så det er ikke femte generasjon mail ...
Anbefalte innlegg