Gå til innhold

Innkjøp av desktop-erstatter!


Anbefalte innlegg

Skal til innkjøp av en desktop erstatter, har et budsjett på MAKS 20,000kr. Jeg vil ha mest mulig ytelse for penga/design. Hva vil være best for meg i den prisklassen?

Det skal brukes som en desktop erstatter, mest surfing, skriving da den skal brukes på skole, ha widescreen skjerm, helst 15,4" Wide. Det er veldig viktig at den har innebygget kortleser som støtter XD kort! Har kikket på to maskiner selv, denne og denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei;

Velg no ikkje maskin etter type kortlesar. Det viktigaste er vel at det er lesar for dei mest aktuelle korta i dag.

Valde sjølv Netshop 259 sjølv om den ikkje har lesar for XD- kort direkte er det ei smal sak å finne adapter for dette bruk. Mitt dig.kamera har SM/XD- kort og likevel valde eg ei maskin som ikkje hadde lesar for desse men oppfylte mine krav til maskinressursar.

Så- velg maskin etter andre kriteriar enn lesar for XD- kort; eit slikt adapter kostar ikkje skjorta likevel.

Lenke til kommentar

Det er en maskin med bra spec's da, oppfyller mine krav iallefall. Er ingen heftig gamer, og skal jeg spille har jeg XBOX 360. Surfing, MSN, IRC og skolearbeide er hovedsaken jeg gjør. Og den ser rimelig lekker ut. Er 16,000kr for en slik mye ny?

 

Maskinen er en Acer Ferrari 4005WLMi hvis folk lurer.

Endret av Medion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...