OscarWoHA Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Morn I forrige uke begnyte jeg å få Error #132-feilmeldinger. Får ca. hver halvtime enkelte ganger. Lest alle stickyene på Blizz-forumet, men det hjelper på en måte ikke. Andre som har opplved det samme eller opplever det? Noen som vet om et eller annet som kan hjelpe? /beg /cry
akristina92 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 (endret) Hmm. Jeg hadde samme probleme fra tid til tid, men det var med det gamle ATI kortet mitt. EDIT: Prøv å kjør repareringsprogrammet til Blizzard. EDIT2: Kan også være varme, sjekk temperaturen på PC'n din. Endret 5. januar 2006 av DiskSpace10GB
OscarWoHA Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 36C på CPU. 30C på Hovedkort. Reparingsprogrammet er for patcher som ikke ble patchet ordentlig. Ellers takk for hjelp =(
akristina92 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Hmm. Hva med å reinstallere WoW? Er jo verdt et forsøk
OscarWoHA Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Har sletta WTF- og WDB-mappa. Er det samme som å reinstallere =)
Superslask Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Har du faktisk prøvd å kjøre dette repareringsverktøyet? Jeg fikk plutselig #132 feil når jeg logget inn med en char, og endte med at jeg kjørte denne fila, og det funket etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå