Gå til innhold

Noen som har lvl 19 BG Character på Frostwhisper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk planer om å starte opp lvl 19 BG alt på Frostwhisper, eller dvs jeg driver på. (Gnome lock og NE rogue) men det er bare et sideprosjekt som jeg ikke gidder å bruke altfor mye tid på.

 

Har noen chars på Chromaggus også, må si meg svært fornøyd med BG køene der.

Chromaggus har jeg lvl 29 BG alts. Warrior og hunter. Hunter'n er mainly en "moneymaker" men genial class å spille BG's med.

 

Levla nylig warrior'n til 30, tenkte å farme fult scarlet set å stoppe på lvl 39 en stund ettersom det bare er et sideprosjekt og ikke main.

 

Men hvis du håper på å spille AB/AV på Chromaggus så er du kommet feil for det eksisterer så å si ikke. Kun WSG som gjelder. Merkelig nok...

 

Men det tar seg nok opp ettersom det er et rimelig nyoppstartet realm. Liker meg faktisk der. Mye hyggelige folk. Men alle kjenner vel til "The barrens chat" hehe..

Sånn er det kanskje på alle realm's i "noob zones" (nybegynner soner)

 

Men det som kunne vært kult var å samle en haug med norske folk, levla opp noen chars på en high pop server med lav ventetid på BG. Satt opp en ventrilo server å spilt skikkelig lagspill. Er så lei av uorganiserte PuG's.

Når sant skal sies så er ikke BG så forferdelig morsomt på lvl 19. Så det kunne jo vært en ide med lvl 29/39 alts.. Hvsi man gidder å legge litt tid i det.

 

edit: Har forresten en lvl 56 Rogue på Frostwhisper, men ikke regn med at jeg skal sponse gear altså ;)

Endret av Black&White
Lenke til kommentar

Så Chromaggus er en bra server for BG? :D Liker det du skriver. Om å samle en gjeng. Det kunne virkelig blitt kjekt!

 

EDIT: Har forresten en lvl 24 Shaman som jeg kan samle inn litt penger med (herb/mining) til Roguen som jeg har startet. Startet og en Priest, er usikker på hva jeg vil spille :p

Endret av Oli-Poli
Lenke til kommentar
Har faktisk planer om å starte opp lvl 19 BG alt på Frostwhisper, eller dvs jeg driver på. (Gnome lock og NE rogue) men det er bare et sideprosjekt som jeg ikke gidder å bruke altfor mye tid på.

 

Har noen chars på Chromaggus også, må si meg svært fornøyd med BG køene der.

Chromaggus har jeg lvl 29 BG alts. Warrior og hunter. Hunter'n er mainly en "moneymaker" men genial class å spille BG's med.

 

Levla nylig warrior'n til 30, tenkte å farme fult scarlet set å stoppe på lvl 39 en stund ettersom det bare er et sideprosjekt og ikke main.

 

Men hvis du håper på å spille AB/AV på Chromaggus så er du kommet feil for det eksisterer så å si ikke. Kun WSG som gjelder. Merkelig nok...

 

Men det tar seg nok opp ettersom det er et rimelig nyoppstartet realm. Liker meg faktisk der. Mye hyggelige folk. Men alle kjenner vel til "The barrens chat" hehe..

Sånn er det kanskje på alle realm's i "noob zones" (nybegynner soner)

 

Men det som kunne vært kult var å samle en haug med norske folk, levla opp noen chars på en high pop server med lav ventetid på BG. Satt opp en ventrilo server å spilt skikkelig lagspill. Er så lei av uorganiserte PuG's.

Når sant skal sies så er ikke BG så forferdelig morsomt på lvl 19. Så det kunne jo vært en ide med lvl 29/39 alts.. Hvsi man gidder å legge litt tid i det.

5385884[/snapback]

 

skal jeg si deg hvorfor AB ikke er oppe? Hva du mener med at AV ikke er oppe skjønner jeg ikke. alltid 1 AV oppe, noen ganger 2. alle farmer AV rep nå for tiden.

WSG begynner så smått å komme. jeg gjetter at om en 2 ukers tid vil vi se en massiv AB økning.

 

60 warrior, chromaggus

Endret av GRendal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...