Gå til innhold

Ukjent problem etter 1.9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har problem med at spillet plutselig fryser helt. Skjer helt uten videre, og fører i de fleste tilfeller til at jeg må relogge. Har bytta UI til ny og oppdatert uten hell. Noen flere enn meg som sliter med dette?

 

Erfaringsmessig skjer det kun i AB

5385751[/snapback]

 

Samme feil har jeg.

Totalt i går (ja jeg telte fordi jeg ble forbanna)

Alt skjedde i AV:

Ved ressing fikk jeg freze av char 6 ganger

wow freze (total lock fikk ikke gjort noenting) 15 ganger. Feilen var så grov at jeg måtte ta ctrl, alt delete og avslutte wow i programbehandling.

1 dc

Vi skulle starte ny AV match, og da porten gikk opp fikk jeg dc.

 

Da jeg fikk logga meg inn igjen ble det pratet mye på /1 om det. Alle måtte logge inn igjen og starte av på nytt.

Hele guild chatten i går ble det pratet kun om bugs og div feilmeldinger fra addons som ikke fungerte.

wow ui nett og cursegaming var nede mellom kl 1600 - 2230. ui nett hadde en beskjed om at de som retta addons fikk prioritet til å laste opp nye oppdatteringer.

Håper det blir bedre i dag :=)

Lenke til kommentar

et problem?

spillet fryser med regelmessige mellomrom, onyxia er HP-bugga.. (gikk fra 18-48% helt uten vidre.. :ermm: )

masse interface problemer, men opplevde at mange av disse ble utbedred utover dagen..

 

mange mods som er beregnet til 1.9.0 er også på tryne.. kommer opp regelmessige errormeldinger med "1.9.0-beregna mods" :nei:

 

ja.. også når jeg dævva i silithus igår, kom jeg til spirithealer eller noe sånt i westfall... ble litt horde ganking der siden lvl 40's utrolig nok hadde et lite angrep der :love:

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar
et problem?

spillet fryser med regelmessige mellomrom, onyxia er HP-bugga..  (gikk fra 18-48% helt uten vidre..  :ermm:  )

masse interface problemer, men opplevde at mange av disse ble utbedred utover dagen..

 

mange mods som er beregnet til 1.9.0 er også på tryne..  kommer opp regelmessige errormeldinger med "1.9.0-beregna mods"  :nei:

 

ja..  også når jeg dævva i silithus igår, kom jeg til spirithealer eller noe sånt i westfall...  ble litt horde ganking der siden lvl 40's utrolig nok hadde et lite angrep der  :love:

5386589[/snapback]

Evade ;)

Skjedde med oss en gang for lenge siden. En på ledge får aggro og Onyxia klarer ikke å teleporte han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...