Vu-caN Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Herre min hatt. Her kommer jeg inn i leiligheten og skrur på pc'en etter å ha vært borte i juleferien, ca 14dager .. og da jeg skrur på maskina sier mitt asus p4p800-e deluxe : "vga test failed". Alt fungerte knirkefritt før jeg dro, og jeg har aldri hatt problem med hovedkortet eller cpu, ram. Men skjermkortet har av en eller annen grunn slått seg av fra tid til annnen. Da pleier jeg å bare putte inn et annet skjermkort, så funker det igjen. Så jeg putta inn et annet skjermkort, og jeg fikk samme melding om at vga test failed. Jeg hadde dratt ut kontakten før jeg dro på ferie, så lynnedslag utgår. Noen som har hatt samme problemet?
efikkan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Har du prøvd en annen skjerm? Har du sjekket skjermkabelen?
Vu-caN Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Ville ikke tro at skjermkabelen vil gi noe utslag. Bios kan jo ikke teste om skjermbildet vises. Der testes vel bare om signalet som sendes ut er riktig ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå