argomara Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hei.. Har lyst til og starte opp en ny char men er lei av og alltid ende opp med random groups. Søker derfor å ha en fast gruppe og spille med da jeg har gått lei av og alltid ende opp med spillere som enten stikker av eller ikke gidder.. Har spilt wow en god stund men har lyst til og starte opp med en ny char som kan ha en fast gruppe og spille med fra scratch.. Send meg en PM her på forumet hvis du er intressert.
3xp3rt Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Er jo bare ca 73 andre slike poster, du kan jo like gjerne svare på en av de en at alle skal lage hversin post med 0 reply's. CPLOOL
ka1ser Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 3xp3rt har ett godt poeng, og her følger jeg opp med vår gruppe som er helt i startfasen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=513984&hl= Er foreløpig jeg, Amon Arnath og Swifty som er kommet i gang tror jeg. BLir snart 60, og da kan jeg roe ned å spille litt aktivt på denne karen
argomara Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Er med jeg... Men hvilken server og horde eller alliance?
Amon Amarth Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 amon arnarth er sikkert meg, hehe... det er på Dentarg, Horde
argomara Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 hva for no class er dere a? Og er dere på VT eller TS?
Dʋgɢtung Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Morsomt at det er flere her som spiller på Dentarg. Forøvrig startet jeg, bruttern og 6-7 kamerater å spille på Dentarg tidligere denne uken. Vi ligger på alt fra level 11-24 nå, og vi har startet vår egen lille guild. Vindictive heter den. Den er vel i utgangspunktet ment for kameratgjengen inntil videre, men det er helt sikkert mulig å få blitt med hvis dere er modne, og spiller mye på characteren.
3xp3rt Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 (endret) Complexion, jeg og noen kompiser fra linjen jeg går på har også startet en guild på dentarg, Legendary legion, er horde er er vel 7+ aktive og en 15+ om vi tar med de som spiller lite. Kunne jo vurdere en sammenslåing på et tidspunkt med ka1sernabbelolen<3 og resten a kompaniet? Selv er jeg 27 der atm, høyeste i guilden er vel ca 31 nå tror jeg. Endret 5. januar 2006 av 3xp3rt
Crispin Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Hørtes artig ut å ha noe å spille med. Spiller litt med kjæresten min, men hun har alltid mye gående så det blir ofte at jeg sitter alene og spiller, noe som ikke er så gøy, da jeg vil være samme lvl som hun. Muligheter for å slenge seg på eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå