Jump to content
Sign in to follow this  
ownCS

NY gaming data , 13k

Recommended Posts

Tips;

Gå igjennom tidligere innlegg her på hw.no forumet, der må vel være noen der folk spør om pc til ca samme pris... Sett sammen noen deler etter disse trådene, kom så tilbake med ei liste så kan vi korrigere/kommentere etterpå..

Høres ikke det bra ut..

PS; oppdater ditt første innlegg i tråden med lista, så ser alle hvilke deler du ønsker

Edited by Dre@m_Lord

Tips;

Gå igjennom tidligere innlegg her på hw.no forumet, der må vel være noen der folk spør om pc til ca samme pris... Sett sammen noen deler etter disse trådene, kom så tilbake med ei liste så kan vi korrigere/kommentere etterpå..

Høres ikke det bra ut..

PS; oppdater ditt første innlegg i tråden med lista, så ser alle hvilke deler du ønsker

5375837[/snapback]

Det er i orden :D

Det trenger ikke å lønne seg, man kan dele pc`n i to, men av erfaring så kan det være en fordel å kjøpe alt fra samme plass... ved retur og slikt, om flere av delene skulle være defekte..

Hva med å kanskje kjøpe 2 GB med minne, nå da de er så billige...

Disse kanskje TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 2048MB

Edited by Dre@m_Lord

Jeg ville ha valgt en 3700+ "San Diego" 2200MHz med 1MB L2 cache til 1995,- hos Komplett.

5377479[/snapback]

Er det ikke så stor forskjell på de to prosessorene omtrent?

Det er ikke noe stor forskjell på dem, bortsett fra at 3700+ har 1MB L2 cache og er ca. 500,- billigere..

5377514[/snapback]

Da går jeg for den tror jeg.

Hva er best av Ati X1800xl og geforce 7800gt?

Det skjermkortet du velger er ikke på lager og er ubekreftet når det kommer inn, så velg 7800gt du...  :innocent:

5377581[/snapback]

er ikke så stor fan av geforce, men hva tror dere er best ?

selv liker jeg Nvidia best (Geforce dersom du vil kalle det det) pga mye enklere driver oppdateringer. pris/ytelse er gså veldig bra på 7800GT nå! får ett 7800GT fra 2500 på netshop!

til den musa ville jeg nok kjøpt en ny musematte og.. funker ikke så bra med gamle myke musematter til den. Foreslår en av disse:

http://www.esheep.org/func1030/func-large.jpg

eller

http://www.soefkenijn.com/oscommerce/images/thunder8ble.jpg

er samme overflate men den siste er mye større. (ville valgt den siste om du spiller med veldig lav sense.)

5379542[/snapback]

hva koster de?