kjetil_sir Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hei, skal feire det nye året med en ny spill pc, ikke alt det beste, men det som lønner seg best med tanke på pris/ytelse. Den skal være vannavkjølt, Nvidia graffikkort, AMD med støtte for 64bit og dobbelkjerne, 2gb ram, støtte for sli så jeg har muligheten til å supplemere med et extra graffikkort. Skal ha gode overklokkingsmuligheter, men også kunne kjøre de fleste applikasjoner og spill uten behov for dette.... Kabinett: GFX: CPU: PSU: Vannkjøingssett/komponenter: (ser helst at alt blir vannavkjølt, chipset, cpu, gfx) RAM: Resten ordner jeg selv... Forslag til et bra spill-lydkort sammen med Sennheiser 160 headset er jeg også mottakelig for. Håper på svar Endret 2. januar 2006 av kjetil_sir Lenke til kommentar
einst Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hei. Ser at jeg er i samme kategori som deg, jeg skal også kjøpe spill-pc om ikke så lenge.. Jeg har foreløpig dette oppsettet Vet at det ikke oppfyller alle dine krav, men det kan være verdt å ta en titt.. Mye for pengene..!! EDIT: Ny link til oppsettet Endret 2. januar 2006 av einst Lenke til kommentar
kjetil_sir Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 linken fungerte ikke, gidder du legge ut ny ? Lenke til kommentar
einst Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Hehe.. ok! bra du sier fra.. funker nå Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 du kan jo bare kjøpe en chipset kjøler/u vifte istedet for å ha vannkjøling på den ? Lenke til kommentar
kjetil_sir Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 ja, passiv kjøler.. Jeg vett ikke jeg stillegående og overklokkingsvennlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå