Cocytor Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Hei. Er ganske ny i BF men har spillt litt på noen norske serverer nå. Men er det noen som vet IP adressen til noen bra servere som bruker VOIP. Det kunne være morsomt å prøve dette. Vet dere evt hvor jeg finner disse servere? Jeg er ikke sikker på hvilket ikon som viser at det brukes VOIP.
AiKi Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Battlefield.no, så godt som alle servere der bruker VOIP, bare pass på å aktivere det i menyen, og husk å teste mikrofonen før du går ut i striden Hodetelefon-ikonet til venstre for servernavnet, indikerer at det er en VOIP-server. Og du kan glede deg, en VOIP-squad er utrolig moro Lag gjerne en VOIP Norge-squad, så folk kommer inn, og du slipper finske folk.
KristianF Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Bare litt synd at jeg ikke har truffet på en eneste norsk (eller andre for den slags skyld) VOIP squad i løpet av de siste mnd'ene.. Kan være jeg som er uheldig og havner på servere når det ikke er noen bra squads, men spiller for det meste på Battlefield.no Favourites og Metropolis. Har dere tips om servere som folk faktisk spiller seriøst i squads, så hadde et lite tips om hvilken server det er vært fint.
Whalecore Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Stealth-, det hender at jeg havner i en seriøs squad på Battlefield.no serverne, men det er ikke ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå