Jump to content
Sign in to follow this  
Forumforumforum

webshopper nøye med at tilbehør er med ved retur ?

Recommended Posts

skal sende hovedkortet mitt tilbake til komplett..Er de nøye med at ALT tilbehøret følger med ? Jeg veit ikke om jeg har det, husker ikke alt som var med... kan da sikkert putte oppi bøkene og sata kabler.. Kjøpte runde ide kabler, så veit ikke hvor de andre er x]]

jojo, men kortet mitt er defekt. og vil nok ikke lønne seg å reparere x]

5372157[/snapback]

Faktisk så blir de dette. Å kaste elektronikk-produkter er også veldig dyrt, så veldig mye blir faktisk reparert. De som ikke blir reparert blir brukt som dele-kort til andre reperasjoner.

skal sende hovedkortet mitt tilbake til komplett..Er de nøye med at ALT tilbehøret følger med  ? Jeg veit ikke om jeg har det, husker ikke alt som var med... kan da sikkert putte oppi bøkene og sata kabler.. Kjøpte runde ide kabler, så veit ikke hvor de andre er x]]

5371978[/snapback]

Jeg har aldri sendt med noe som helst bundle når jeg har returnert ting (hovedkort, skjermkort, MP3-spiller), og har heller aldri fått noen reaksjon på at det mangler.

Når det gjelder HK så hadde det vært fint om Webshops *krevde* at IO-shield ble returnert for å få godkjent retur/RMA.

Det burde som regel ikke være noe problem for noen å returnere komplett vare egentlig..

At Webshops ikke er så strenge med å håndheve slikt synes jeg er litt merkelig i grunnen.. :hmm: