thaone Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 jeg lurte da på om det var mulig og laste ned emulatorene til xbox spillene, for spilling på xbox360 på pcn? syns det er litt stress med live, og det hadde vært mye bedre og laste det ned på pcn og brenne ut for da og slenge de inn på xbox360 harddisken (ja, jeg vet jeg sa live var stress). syns det er litt unødvendig og ha live når jeg bare skal game san andreas, halo og halo2(er ikke så nøye med online)
Cultofluna Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 emm.. Emulator? finnes ikke? ihvertfall ulovlig den dag den kommer.. Laste ned spill? også ulovlig.. Du er nok kommet til feil forum.. rapportert
thaone Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 (endret) for og kunne spille xbox spill på xbox360. er det nødvendig og gå via LIVE? Endret 1. januar 2006 av thaone
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Hva er det egentlig du vil? Emulere Xbox 360 på PCen din? Liten heads-up, det eksisterer ikke pr. idag noen skikkelige PS2 eller Xbox-emulatorer ute, så vent en god del år før vi kan tenke på next-gen emulert
thomassit0 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 (endret) ja det går an.. bare søk på bakoverkompatibilitet på xbox.com http://www.xbox.com/nb-NO/games/backwardscompatibility.htm emm.. Emulator? finnes ikke? ihvertfall ulovlig den dag den kommer..Laste ned spill? også ulovlig.. Du er nok kommet til feil forum.. rapportert 5369349[/snapback] du var nok litt rask på avtrekkeren her, såvidt jeg forsto ville han bare laste ned emulatoren til 360 som gjør at den kan spille xbox 1 spill. Hva er det egentlig du vil? Emulere Xbox 360 på PCen din? Liten heads-up, det eksisterer ikke pr. idag noen skikkelige PS2 eller Xbox-emulatorer ute, så vent en god del år før vi kan tenke på next-gen emulert 5369475[/snapback] samme som over.. Endret 1. januar 2006 av 2mass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå