kunchun Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Jeg kommer inn på spillet, jeg har maskin som skal dra det på Medium minst. Jeg har det bf2 originalt, men.... Når jeg connecter servere så rekker jeg så vidt å velge team og spesialisering før maskina klikker. Det er sånn at hvis jeg hører på musikk så fortsetter lyden, men det står helt stille. Noen som har anelse om hva problemet kan vær? Noen som har/hatt samme problemet?
Gjest mafister Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 (endret) Ka vi få vite specs på maskina? ALT sammen! Endret 1. januar 2006 av pkmb
kunchun Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Ok: Amd Athlon 64bit 3500+ 1 GB DDR-DIMM PC3200 (512MBX2) type OCZ Value GeForce 6600GT 128MB PCIe PCI-E K8T890, SATA, GbLAN/W-lan, PCIe Noe mer du vil vite?
kunchun Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Jeg vil også legge til at jeg drar demoen uten problemer. Der kjører jeg alt på medium uten noen antydning til lagg.
kunchun Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Selvfølgelig, kommer ikke inn på serverne uten å ha patchet, lastet ned patchen fra EA-Games..
The1 Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Jeg hadde selv det samme problemet for ett par måneder siden etter at jeg hadde kjøpt ny pc. Det ordnet seg etter at jeg la inn de nyeste driverne til hovedkortet(!) Nforce4-driverne: http://www.nvidia.com/object/nforce_nf4_wi...2_amd_6.70.html (nForce4 AMD Edition)
kunchun Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Skrevet 2. januar 2006 Naboen min kjøpte samme pc'n 2 måneder eller noe etter meg da, men da fikk han den kanskje med oppdaterte drivere, holder hvertfall på å laster de ned nå: )
kunchun Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Skrevet 2. januar 2006 Yeah, funkaa: p Godt å slappe a med BF2 etter å ha vært på byen en hel dag med kvinnfolk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå