just-_-me 0 Report post Posted December 31, 2005 heisan nå er det andre gangen jeg bestiller fra elfa, og i dag (2 dager etter bestilling, får jeg en merkelig lapp: BILDE (NB! bildet kan være litt stort...) Skal jeg bare "ignorere" den lappen der? står jo ikke noe om at den har blitt forsøkt levert eller noe... Sist gang jeg bestilte fikk jeg ikke noe lapp, bare pakka rett hjem i postkassa. (og regningen lå inni pakka) Quote Share this post Link to post
nahojdat 1 Report post Posted December 31, 2005 Den tar du med deg på posten og betaler oppkrav, du fikk tydeligvis ikke regning med i pakken denne gang.. Quote Share this post Link to post
just-_-me 0 Report post Posted December 31, 2005 Den tar du med deg på posten og betaler oppkrav, du fikk tydeligvis ikke regning med i pakken denne gang.. 5362196[/snapback] så pakka kommer hjem? det blir som forige gang, bare at regningen kom før pakka? Quote Share this post Link to post
nahojdat 1 Report post Posted December 31, 2005 Nei, du betaler for pakken på posten og får den der.. Quote Share this post Link to post
spyro 0 Report post Posted December 31, 2005 Nei, du går ned på nærmeste/ ditt lokale postkontor med lappen og henter den, men du må ha med lit penger( like mye som det kostet pluss 50 kr) Quote Share this post Link to post
just-_-me 0 Report post Posted December 31, 2005 (edited) aha... ""løpe og hente..."" Edited December 31, 2005 by just-_-me Quote Share this post Link to post
St Thicket 61 Report post Posted December 31, 2005 For å si det slik... betaler du med kort hos elfa, får du pakken rett på døra. Da betaler du også bare 25kr i frakt. Quote Share this post Link to post
just-_-me 0 Report post Posted December 31, 2005 For å si det slik... betaler du med kort hos elfa, får du pakken rett på døra. Da betaler du også bare 25kr i frakt. 5362294[/snapback] prøvde på det, men den ville ikke godta kortet mitt.... Quote Share this post Link to post
gxi 291 Report post Posted December 31, 2005 Jeg har merket at i blandt fungerer ikke kortbetalingssystemet til ELFA. Helt normalt at den ikke godtar kort i blandt altså. Quote Share this post Link to post