Gå til innhold

Adobe Photoshop CS2 norsk bok.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, selv om denne sier "photoshop CS", så håper jeg at trådstarter ikke leter etter en spesiell gjennomgang av CS2 sine nye funksjoner. Jeg aner selv ikke forskjellen mellom disse, og for å være ærlig så hadde jeg aldri hørt om CS1, så vi satser på at dette er den ultimate boka, for vår gode venn, Vegard.

 

Og, google - brukte ikke jeg heller da jeg gikk i 8.klasse.:p

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Jo ja, men finnes det ikke en bok med CS2, fex Classroom in a book norsk utgave :p

 

CS(1) er Photoshop 7.0 CS2 er 9.0

 

BTW: Jeg bruke google men fant ikke, og jeg går heller ikke 8. klasse :p

5360467[/snapback]

 

Adobe Photoshop 7.0, Adobe Photoshop CS, og Adobe Photoshop CS2 er tre forskjellige versjoner.

Kjøper du en bok som omhandler Adobe Photoshop CS vil du kunne bruke denne sammen med CS2 i de fleste tilfeller, uten serlige problemer.

Er du ute etter å lære om de spesifikke tingene som bare CS2 innehar, så tror jeg nettet er eneste løsningen per i dag, da jeg ikke har sett noen norske bøker som omhandler kun det emnet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...